Hop til indhold
Guest fickenstein

Finkenstrasse i uge 6

Recommended Posts

Gæst

Jeg har været en tur forbi Finkenstrasse 6 i Flensborg,i den uge her kan man træffe Polske Nicola og tyske Niki i lejligheden til venstre,

Jeg har besøgt begge damer flere gange tidligere.Nicola har en dejlig fast krop med små a-skåle og en lækker blød hud,hendes indsats på lagnet er meget rutinepræget og det franske er lidt forsigtigt,specielt naturudgaven.Hun er et ok knald,men så heller ikke mere.

Tyske Niki er i starten af de 30,hun er ikke så atraktiv som hun var for et par år siden,specielt hendes tænder trænger til et tandlægebesøg,da hun mangler 1 eller 2.Hun er en af de få på Finkenstrasse som også tilbyder analt,hendes priser er moderate,en halv time med analt og fransk natur for 100 euro,men god fræk sex,men man skal kunne se bort fra at hun ikke er så atraktiv mere.

I lejligheden til højre er 2 enormt storbarmede damer,Silwia og Eva www.fair-girls.de/Flensburg/1028

Silwia besøgte jeg for et år siden,heldigvis kun et 30 euro nummer,da hun er alt for kunstig efter min smag,brysterne er næsten Linse Kessler store og lidt hårde.det danske var under gennemsnit og hun var ikke så bevægelig,som jeg godt kan li.

I dag havde jeg så fornøjelsen af Eva for første gang,jeg tager bare et 30 euro nummer ,dansk i 15 min.Ewa er en høj mørkhåret pige omkring de 28 år,kønt smilende ansigt og strålende øjne,hun var iklædt et slags fiskenets outfit,bag maskerne kunne jeg se hende enorme store flotte ægte bryster.Ewa har tidligere arbejdet i København ,meget gode penge siger hun,men lejligheden eksistere ikke mere.efter jeg hurtigt vasker pikken ,går jeg ind på hendes værelse hvor hun ligger klar på sengen,jeg stiller mig foran hende og hun masser min pik mellem hendes enorme bryster,den bliver hurtig kampklar og hun spørger hvilken stilling jeg vil starte med,doggy siger jeg,og hun lægger sig på alle fire,langsomt til at starte med,du er temmelig stor siger hun,jeg trænger ind i hendes rimelig stramme fisse og starter stille og roligt,efter lidt tid giver jeg fuld gas,hun lever sig godt med,stønner frækt og siger fuck me fuck me flere gange,efter 7-8 min tager hun over og rider mig resten af tiden,,mens jeg befamler hendes gigantiske pattøj.tilsidst hyggeligt smalltalk og kindkys til afsked.

Ewa er en rigtig dejlig naturlig pige med enorme ægte bryster,flot fast røv og et dejligt smil,det var de bedste 30 euro jeg har givet ud på Finkenstrasse i de sidste par år.

Meget stor gentagelsesfare :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...