Hop til indhold
Guest MalerKbh

Hvor kan jeg annonsere ?

Recommended Posts

Guest MalerKbh

Tænkte en tanke...smiler/griner...

Nej som mit nick antyder er jeg uddannet maler og er ik fordi jeg mangler noget som sådan, men mon om man kunne annoncere et sted hvoi jeg kunne tilbyde lidt hjælp ( små opgaver ) til kvinder/Gp som en slags bytte , altså sex ydelser i bytte, tanken tænder enormt og ved godt jeg ikke må annoncere herinde, det ku være en win win for begge tænkte jeg....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbh skrev, for 5 minutter siden:

Tænkte en tanke...smiler/griner...

Nej som mit nick antyder er jeg uddannet maler og er ik fordi jeg mangler noget som sådan, men mon om man kunne annoncere et sted hvoi jeg kunne tilbyde lidt hjælp ( små opgaver ) til kvinder/Gp som en slags bytte , altså sex ydelser i bytte, tanken tænder enormt og ved godt jeg ikke må annoncere herinde, det ku være en win win for begge tænkte jeg....

 

Lyder cool. Prøv annonceligt. Der har jeg set i hvert fald én anden annonce på et tidspunkt der tilbød lidt handy-man-hjælp i bytte for lidt sjov i gaden ;)

Du kan oprette en profil og annonce gratis derinde men husk billeder da jeg har på fornemmelsen at annoncer uden billeder bliver overset i det lange løb.

Held og lykke og god weekend :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbh skrev, for 1 time siden:

det ku være en win win for begge tænkte jeg....

Jeg tror at du er bedst tjent med at tjene dine penge på normal vis + lidt jyske dalere - og så bruge dem på de glædespiger, du finder interessante - det andet kan nemt blive noget rod og du vil spilde din tid ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...