Hop til indhold
Mr Comeagain

Lisa Blonde Girl Århus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/240081

Slank blond pige ifølge foto. Afsted afsted.

Fin kontakt og aftale via sms. 30 min tænkte jeg

Hun er sgu godt nok spinkel, og mindre end hendes foto viser. Så er du til studinen er hun pigen for dig.

Det er i HELT privat lejlighed. (hvilket tænder mig vildt. Og var nok grunden til jeg ikke gik)

Så bort fra en smule kaffetænder og svag tobakshoste. (Forøvrigt skiftet hårfarve, så ikke blond mere :(:D)

Tænkte i stedte på det private, og at hendes veninde sad i køkkenet og drak kaffe mens jeg gik forbi til badet. :P

Kondomet var pakket ud før jeg havde fået mig sat på sengen. Som er en slags blød sofa.

Mig ned på ryggen, og på med dutten. Fransk, som var ok. :) Hun red også mens jeg lå der.

Men da jeg ville skifte stilling kom det :

Kan ikke tage benene lidt op, mens hun er på ryggen, Kan ikke stå ind over sengen og tages bagfra??, kan ikke ligge på maven og dyrke sex??

I stedet spurgte hun efter ca 7-8 min hvordan jeg ville komme

Telefonen havde mindst 50 % af hendes opmærksomhed, Selv mens vi havde sex

Blev færdig. Så incl 2 bad var jeg i bilen efter 25 min.

Det kommer an på hvad du tænder på, men jeg kommer aldrig igen.

(Besøger du hende, så giv mig endelig en lille besked. Spændt på om andre kunne ramme hendes knapper bedre.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lacroix
Mr Comeagain skrev, for 32 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/240081

Slank blond pige ifølge foto. Afsted afsted.

Fin kontakt og aftale via sms. 30 min tænkte jeg

Hun er sgu godt nok spinkel, og mindre end hendes foto viser. Så er du til studinen er hun pigen for dig.

Det er i HELT privat lejlighed. (hvilket tænder mig vildt. Og var nok grunden til jeg ikke gik)

Så bort fra en smule kaffetænder og svag tobakshoste. (Forøvrigt skiftet hårfarve, så ikke blond mere :(:D)

Tænkte i stedte på det private, og at hendes veninde sad i køkkenet og drak kaffe mens jeg gik forbi til badet. :P

Kondomet var pakket ud før jeg havde fået mig sat på sengen. Som er en slags blød sofa.

Mig ned på ryggen, og på med dutten. Fransk, som var ok. :) Hun red også mens jeg lå der.

Men da jeg ville skifte stilling kom det :

Kan ikke tage benene lidt op, mens hun er på ryggen, Kan ikke stå ind over sengen og tages bagfra??, kan ikke ligge på maven og dyrke sex??

I stedet spurgte hun efter ca 7-8 min hvordan jeg ville komme

Telefonen havde mindst 50 % af hendes opmærksomhed, Selv mens vi havde sex

Blev færdig. Så incl 2 bad var jeg i bilen efter 25 min.

Det kommer an på hvad du tænder på, men jeg kommer aldrig igen.

(Besøger du hende, så giv mig endelig en lille besked. Spændt på om andre kunne ramme hendes knapper bedre.)

Hun har også dårlige anmeldelser fra hendes tid i København.

Hold jer fra hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...