Hop til indhold
8000

Bruger for mange penge.

Recommended Posts

Det er noget pladder. Måske ikke året rundt. Men 7 på en måned er ikke utroværdig.

På de gode dage besøger jeg en lækker blond pige, og har så bestilt thaimassage efter en times pause.

Prøv det, det er fantstisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 9 timer siden:

Jeg blev helt forpustet da jeg læste denne tråd.

https://massageplus.dk/forum/thread.php?path=Hvem er hvem/&file=har-vi-en-pimp-her

må hellere lade være med at skrive at jeg har besøgt Silkeborgvej 120 i dag

Gab 8000

Hvem er folkene bag denne side og hvem er ham Roland?

Jeg kan se i forum-arkiv der har været skrevet meget af og om ham igennem tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Roland er bestyrer af slamsiloen massageplus,dk, der i nedrighed kun overgås af BicDicks Talk2us.dk.

Førstnævnte, der vistnok er blevet smidt ud af EG ad et par omgange, har som et af sine formål at bagvaske folk fra EG, og her indtager jeg en hædersfuld førsteplads.

Sidstnævnte er også smidt ud af EG. Han troede naivt, at han kunne være aktiv bruger her, samtidigt med at han brugte Talk2us til at underløbe EG. Denne slamsilo excellerer i injurier og svinske indlæg. Også her kan jeg med stolthed sige at have en hovedrolle. Ellers beskæftiger sitet sig kun med at kommentere indlæg fra EG. Noget selvstænding liv har sitet således ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...