Hop til indhold

Bruger for mange penge.

Featured Replies

Skrevet

gaaaaab. Hvad blander idioten sig for? 7 besøg i December er da ikke helt vildt. Det er ét besøg hver 4 dag. 

Skrevet

Det er noget pladder. Måske ikke året rundt. Men 7 på en måned er ikke utroværdig.

På de gode dage besøger jeg en lækker blond pige, og har så bestilt thaimassage efter en times pause.

Prøv det, det er fantstisk.

Skrevet
8000 skrev, for 9 timer siden:

Jeg blev helt forpustet da jeg læste denne tråd.

https://massageplus.dk/forum/thread.php?path=Hvem er hvem/&file=har-vi-en-pimp-her

må hellere lade være med at skrive at jeg har besøgt Silkeborgvej 120 i dag

Gab 8000

Hvem er folkene bag denne side og hvem er ham Roland?

Jeg kan se i forum-arkiv der har været skrevet meget af og om ham igennem tiden.

Skrevet

Roland er bestyrer af slamsiloen massageplus,dk, der i nedrighed kun overgås af BicDicks Talk2us.dk.

Førstnævnte, der vistnok er blevet smidt ud af EG ad et par omgange, har som et af sine formål at bagvaske folk fra EG, og her indtager jeg en hædersfuld førsteplads.

Sidstnævnte er også smidt ud af EG. Han troede naivt, at han kunne være aktiv bruger her, samtidigt med at han brugte Talk2us til at underløbe EG. Denne slamsilo excellerer i injurier og svinske indlæg. Også her kan jeg med stolthed sige at have en hovedrolle. Ellers beskæftiger sitet sig kun med at kommentere indlæg fra EG. Noget selvstænding liv har sitet således ikke.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.