Hop til indhold
Braum

Amy i Århus

Recommended Posts

Godaften, så blev det min tur til at bidrage med en anmeldelse.

Jeg har kigget med en del herinde over længere tid, og har flere gange ville gøre min debut med en GP, men er hver gang endt med kolde fødder. Nu lykkedes det endelig at tage mig sammen, og efter alt det information jeg har kunne hente herinde til at hjælpe med valget, kan det kun være fair at give lidt den anden vej. 

Jeg skrev til Amy som jeg har læst positivt om herinde og fik bestilt en halv time.

For at bruge en skabelon jeg har set i flere andre anmeldelser vil jeg beskrive oplevelsen med:

Pigen 10/10

Stedet 8/10

sex 8/10

Det er hende på billederne, flot slank lyshåret pige, med en meget venlig personlighed. Hun snakker godt engelsk, og er rigtig behagelig at snakke med.

Hun sætter en alarm på telefonen så man ikke går over tid, men havde på ingen måde travlt med at smide mig ud da alarmen gik, så det synes jeg er helt fint, derfor klart 10/10 for pigen. 

Stedet er midt i Århus, lidt svært at finde p plads og ikke super diskret, men pænt og rent og god plads. 

Sexen var god, hun virker meget service orienteret, og på sin vis synes jeg det er lidt strengt at sige 8. 

Kunne tydeligt mærke at hun ikke var rigtig tændt, men hun gjorde sit for at indlevelsen blev god, og er overbevist om at hun er 100% service orienteret, og ville give oplevelsen af at hun var lige så tændt som jeg. Ikke desto mindre påvirker det min oplevelse når jeg kan mærke at jeg ikke helt kan få "trykket på de rigtige knapper" så jeg kun vil sige 8/10

Overall en rigtig positiv førstegangs oplevelse for mig, og vil også varmt anbefale Amy til andre, og håber også selv på at afgive et besøg mere engang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Hejsa

Det lyder godt. Hvor er hun fra ?

Hun er fra Ukraine. 

Redigeret af Braum
manglede citat til svar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Braum skrev, for 10 timer siden:

Stedet er midt i Århus, lidt svært at finde p plads og ikke super diskret, men pænt og rent og god plads. 

Navitas ligger tæt på og plejer gerne at have rigeligt med ledige p-pladser - blot til dit næste visit :-)

Derudover er jeg enig i din anmeldelse - har også besøgt hende 3 gange og har intet at klage over - hverken mht. udseende i forhold til billederne eller til hendes serviceniveau.

/Tutankhamon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...