Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der ved noget om Pernille miss fitness. Er hun helt ude af gamet? har hun fået en gård med heste, som hun drømte om? Er der nogen er ved noget. Hendes bryster var hårdt pumpet, men hun var en dejlig luder. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved noget om Pernille miss fitness. Er hun helt ude af gamet? har hun fået en gård med heste, som hun drømte om? Er der nogen er ved noget. Hendes bryster var hårdt pumpet, men hun var en dejlig luder. ;)

A BAAL. ØSTERBROMODELLERNE

Pernille miss fitness,

den efterspurgte nøgenmodel tilbyder igen uforglemmelige sexlege Kæmpe J-skåls meIoner, total glatbarberet mis.

182/ 60 Pernille miss fitness

når drømmen bliver til virkelighed.

På frækt gensyn.

09 -22

3920 2094

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja netop hende. Tak for hjælpen. Det er 3-4 år siden. Jeg husker hun kunne helt dybt blow, og at hun var meget fræk og pågående. Jeg må se om jeg kan finde hende. Jeg tror ikke hun er i Esbjerg mere. Da hun ikke er på Bluemoon47s aktuelle hjemmeside. Måske er der en mulighed på Østerbro i København, men hvornår er det lige en nordjyde kommer derover? Jeg er stadig interesseret, hvis der er flere, der har aktuel viden, som de vil give vidre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...