1-2-3_testing 45 Skrevet 25. Januar, 2018 (edited) Hej svende Overvejer hende her; https://annoncelight.dk/showad/239377 Men det er jo altid lækkert at høre, om der er nogle erfaringer Redigeret 25. Januar, 2018 af 1-2-3_testing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest h20 Skrevet 25. Januar, 2018 Teksten er stjålet direkte herfra http://www.london-mistress-tanya.com/ med nationalitet ændret til "raised in Germany". Har selv kigget på annoncen, men tænkte der er stor risiko for billeder også er kreativt fremskaffet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1-2-3_testing 45 Skrevet 26. Januar, 2018 Blodet flød til en anden del af kroppen ... Så tog en for teamet (Kan selvfølgelig godt flytte til "anmeldelser", hvis nogen mener dette hører mere hjemme der). En lidt pudsig oplevelse. Pigen super sød og rigtig pæn. Pæn lejlighed (v. Rosengårdscentret). Egentlig god sex. God til øjenkontakt - og hun har nogle dybe brune øjne. MEN; Hvis man besøger hende for at få udlevet rollespils fantasier eller andet i den genre, så går man i den grad forgæves. Hun taler dårligt engelsk (pudsigt når hun skriver hun er fra London). Hendes tyske rødder har IKKE gjort hende i stand til at tale den mindste smule tysk. Min "ting" krævede en politi uniform. Den bestod så reelt kun i en stram lædertop ... Så mit rollespil varede ca. 1 minut, så gik det over i det blide. Et andet totalt turnoff var at telefonen ringede. Hvorfor f.... stillede hun den ikke på lydløs, når nu den skulle med i soveværelset. Hun kiggede på sit armbåndsur (dog kun en gang). Vil jeg komme igen. Næppe. Hendes kr. 1.200,- for en halv time var ikke en sjat bedre end en normal østeurpæisk "lotto kupon" til kr. 800,- . (Vil gerne lige understrege at jeg IKKE, aldrig, ever, prutter om prisen. Totalt dårlig stil!!) 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 27. Januar, 2018 1-2-3_testing skrev, for 20 timer siden: Hun taler dårligt engelsk (pudsigt når hun skriver hun er fra London). Hendes tyske rødder har IKKE gjort hende i stand til at tale den mindste smule tysk. 1-2-3_testing skrev, for 20 timer siden: Næppe. Hendes kr. 1.200,- for en halv time var ikke en sjat bedre end en normal østeurpæisk "lotto kupon" til kr. 800,- . Netop at hun hverken taler engelsk eller tysk tyder måske på hun netop er fra Østeuropa. Konklusionen er måske så at du lige så godt kunne have valgt en der ikke lægger skjul på hun er fra Østeuropa. Så havde du også undgået at blevet tørret for 400 dask ekstra. Er som altid bare træls at man ikke får hvad man betaler for. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg