Hop til indhold

Golden Star Wellness

Featured Replies

Skrevet

Hej venner,

Så har jeg planlagt endnu en tur til København, og jeg vil denne gang gerne aflægge et besøg hos Gold Star Wellness. Er på udkig efter en god massage og handjob. Er der nogen bestemt pige (navn) der, som I kan anbefalle? Jeg er meget til store bryster.

https://www.goldenstarwellness.dk/

Help me out guys :)

Skrevet
minute-man skrev, for 49 minutter siden:

Hej venner,

Så har jeg planlagt endnu en tur til København, og jeg vil denne gang gerne aflægge et besøg hos Gold Star Wellness. Er på udkig efter en god massage og handjob. Er der nogen bestemt pige (navn) der, som I kan anbefalle? Jeg er meget til store bryster.

https://www.goldenstarwellness.dk/

Help me out guys :)

Help me out guys. :)

Nu du skriver “endnu en tur til Kbh.”, hvordan gik din sidste tur? -hos Surin? 

Mindes bare at du lovede en lille anmeldelse  ;)

Vh  Tf-72

Skrevet
  • Author

Du har en god hukommelse, Tf-72 ;) Den tur blev desværre aflyst, så det blev ikke til noget besøg hos Surin. Men da jeg bookede tid der (som jeg så aflyste igen senere), fik jeg at vide at der var ingen ekstra ydelser hos Surin? Kun massage?

Men denne gang bor jeg tættere på Kongens Nytorv, og derfor vil jeg gerne prøve Golden Star Wellness. Ville være dejligt med en anbefalling af pige (navn) - og som sagt; gerne med store bryster ;) 

Skrevet

Hvad om du lagde indlæget under Thai

Redigeret af The Rider

Skrevet
  • Author
The Rider skrev, den 25/1/2018 at 21:51:

Hvad om du lagde indlæget under Thai

Har prøvet at lægge indlægget under thai nu også, men desværre ikke meget hjælp at hente - ingen kommentarer :(

Skrevet
minute-man skrev, for 9 timer siden:

Har prøvet at lægge indlægget under thai nu også, men desværre ikke meget hjælp at hente - ingen kommentarer :(

Det er så der man træder i karakter, og snupper “en for holdet” ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.