Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Thai fans 

Jeg skal til Sjælland fredag og lørdag (fra Jylland) , og ville høre jer hvilken Thai massage klinik man skulle vælge? 

Jeg kan godt lide en god massage, så det må der gerne være fokus på. 

Hj som minimum, skal der tilbydes.. 

Hvem ville I vælge første gang? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Mastager skrev, for 41 minutter siden:

Hej Thai fans 

Jeg skal til Sjælland fredag og lørdag (fra Jylland) , og ville høre jer hvilken Thai massage klinik man skulle vælge? 

Jeg kan godt lide en god massage, så det må der gerne være fokus på. 

Hj som minimum, skal der tilbydes.. 

Hvem ville I vælge første gang? 

Jeg har brugt 4 hånds modellen på Borups Plads et par gange og været rigtig tilfreds - super massage og godt HJ - tøserne er ikke for smukke men leverer varen :-) 1000 kr for en times massage med HJ. Hvis man er ligeglad med massagen men ønske sex så er apex-siam på Mariendalsvej udmærket... et par piger at vælge imellem og du kan både slikke fisse og bolle for 1000-1200 kr alt efter dineren personlige charme og forhandlingsevne. God fornøjelse i hovedstaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pim i Søborg har jeg besøgt en del gange i de sidste 4-5 måneder til stor tilfredshed.

Fokus er på massage, men afslutning tilbydes også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er også KAT i Glostrup.

Ved god kemi er der rigtig gode muligheder for alt, og hun er rigtig sød og let at tale med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.T skrev, for 15 timer siden:

Der er også KAT i Glostrup.

Ved god kemi er der rigtig gode muligheder for alt, og hun er rigtig sød og let at tale med.

 

Link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...