Hop til indhold

Laila Aalborg

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Har prøvet at ringe på nummeret til Laila.

Hun lyder meget irriteret og vil ikke svare på hvorfor der står 2 andre piger på adressen.

Skrevet
  • Author

Nogen som har været forbi Laila?

Skrevet
  • Author

En som vil tage en for holdet?

Bor rigtig langtvæk.

Skrevet
  • Author

Fandme tak skal i have for hjælpen

Skrevet
Dandey skrev, for 3 timer siden:

Dét var så lidt ...

Skrevet
Dandey skrev, for 6 timer siden:

Ja det er ikke såååå nemt at at kommandere med nordjyderne.:D

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 14 minutter siden:

Ja det er ikke såååå nemt at at kommandere med nordjyderne.:D

Godt svar Ida :P dejlig med en smuk kvinde, som bruger hovedet samtidig med hun tænker <3 

Skrevet
Dandey skrev, for 7 timer siden:

Ih tak selv søde Dandey. Her stod jeg lige på vej ud af døren med kontakter i lommen og skulle besøge Laila. Egentlig er hun slet ikke min type, egentlig tror jeg billederne er fake, men kun for dig Dandey, kun for din skyld Dandey, ville jeg bruge 1500, kun så du bliver glad. 

Men så skriver du så sødt tak  til mig og alle os andre der bor tæt på. Ingen årsag Dandey og velbekomme. Skulle du have brug for en gratis teater en anden gang, så bruger jeg, eller andre,  da gerne nogle DKK så du sparer både penge og anstrengelser. Bare sig ordet søde. 

Skrevet
  • Author
anon skrev, for 2 timer siden:

Ih tak selv søde Dandey. Her stod jeg lige på vej ud af døren med kontakter i lommen og skulle besøge Laila. Egentlig er hun slet ikke min type, egentlig tror jeg billederne er fake, men kun for dig Dandey, kun for din skyld Dandey, ville jeg bruge 1500, kun så du bliver glad. 

Men så skriver du så sødt tak  til mig og alle os andre der bor tæt på. Ingen årsag Dandey og velbekomme. Skulle du have brug for en gratis teater en anden gang, så bruger jeg, eller andre,  da gerne nogle DKK så du sparer både penge og anstrengelser. Bare sig ordet søde. 

Fandme tak skal du ha 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.