Hop til indhold
Dandey

Laila Aalborg

Recommended Posts

Har prøvet at ringe på nummeret til Laila.

Hun lyder meget irriteret og vil ikke svare på hvorfor der står 2 andre piger på adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Frodige Ida skrev, for 14 minutter siden:

Ja det er ikke såååå nemt at at kommandere med nordjyderne.:D

Godt svar Ida :P dejlig med en smuk kvinde, som bruger hovedet samtidig med hun tænker <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dandey skrev, for 7 timer siden:

Fandme tak skal i have for hjælpen

Ih tak selv søde Dandey. Her stod jeg lige på vej ud af døren med kontakter i lommen og skulle besøge Laila. Egentlig er hun slet ikke min type, egentlig tror jeg billederne er fake, men kun for dig Dandey, kun for din skyld Dandey, ville jeg bruge 1500, kun så du bliver glad. 

Men så skriver du så sødt tak  til mig og alle os andre der bor tæt på. Ingen årsag Dandey og velbekomme. Skulle du have brug for en gratis teater en anden gang, så bruger jeg, eller andre,  da gerne nogle DKK så du sparer både penge og anstrengelser. Bare sig ordet søde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 2 timer siden:

Ih tak selv søde Dandey. Her stod jeg lige på vej ud af døren med kontakter i lommen og skulle besøge Laila. Egentlig er hun slet ikke min type, egentlig tror jeg billederne er fake, men kun for dig Dandey, kun for din skyld Dandey, ville jeg bruge 1500, kun så du bliver glad. 

Men så skriver du så sødt tak  til mig og alle os andre der bor tæt på. Ingen årsag Dandey og velbekomme. Skulle du have brug for en gratis teater en anden gang, så bruger jeg, eller andre,  da gerne nogle DKK så du sparer både penge og anstrengelser. Bare sig ordet søde. 

Fandme tak skal du ha 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...