Hop til indhold
Gæst

Gina Faith

Recommended Posts

Gæst

Jeg besøgte http://www.gina-faith.dk/ i Rødovre. Jeg har længe haft en fantasi om at være overladt helt til en dejlig piges fantasier i bogstavligste forstand, hvorfor jeg prøvede pirringsbondage hos hende. Efter at Max blev bundet op, gik var hendes krop, bryster, hænder, tunge, læber rundt overalt på min krop, penisen især blev kendetegnet først af hænder, bryster, mund og efter mere pirring så også kussen - tju bang hvor den så til sidt gik på mig, næsten i mit livs orgasme, hun kan pirre kan hun. Hun er både sød, lækker, flot og giver den bare gas hele armen. Skøn fantasi at få udlevet og jeg kan kun anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den smukke Gina er fantastisk til pirring. Jeg har flere oplevser på den konto og jeg for orgasme hver gang. Før end de her pirringoplevser har jeg ikke prøvet orgasme før, det er sindsygt frækt når hele hendes krop er over det hele. Gfe er osse en fornøjelse hos Gina. Nærværne som jeg aldrig har oplevet andre steder.

Jeg har sendt en anmeldse på den gamle hedomax som jeg tro vil kopier over til den nye hedomax så den ikke forsvinder lige pludselig. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt enig, hun kan pirrer en som ingen andre og hun ved på hvilke "knapper" der skal trykkes på hos en mand. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...