Hop til indhold
Krølle Bølle Jr.

Civile politibetjente og skideballe-likeér.

Recommended Posts

Problemet med selvbestaltede politibetjente har været til debat her på EG flere gange. Meeeen problemerne er bare IKKE blevet løst. Det er de samme politibetjente der huserer herinde.

Man bliver dunket oven i bylden med håndkantslag, hvis man skriver noget, der ikke behager de herrer politibetjente. Hele ens historik bliver hudflettet til mindste neutrino og kvark.

Fy  fy  - det må du ikke. Fy  fy   du har ikke ..............

 

Derudover sidder der en skideballe-likeér gemt i det skjulte  (har ikke været aktiv her på EG i 2 år) og giver en like til politibetjenten for at uddele en skideballe til en skribent. Det er alt for ussel og sølle.

 

Jeg opfordrer hermed "de grønne" til at få gjort noget ved problemet. Jeg har en fornemmelse af, at det er større end som så.

Det er voksenmobning af klasse disse selvbestaltede politibetjente udøver.

Jeg er ikke sart og udmærket klar over at det hele foregår bag en skærm

 

Skal vi finde os i det???????

 

Håber det har givet lidt stof til eftertanke.

 

;)             :rolleyes:         :o

 

Men ellers: Ha en god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stalkes de grønne.  Det er jo svært at gøre noget ved subjektive vurderinger - Så hvis det skal give megen mening, er du nok nødt til at komme med konkrete eksempler. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Krølle Bølle Jr.

Krølle Bølle Jr. skrev, for 12 minutter siden:

Det er de samme politibetjente
Derudover sidder der en skideballe-likeér gemt i det skjulte

Hvem er de 2 du nævner?
Har du nogle eksempler?

Men jeg er faktisk ening med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu må jeg jo nok ikke komme med konkrete navne 

Se i thai- fora under efterlysning: J - - e.

Det er mit udgangspunkt 

Der er andre muligheder. Men jeg nøjes med denne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

 

Krølle Bølle Jr. skrev, 1 time siden:

Jeg er ikke sart og udmærket klar over at det hele foregår bag en skærm

Derudover sidder der en skideballe-likeér gemt i det skjulte  (har ikke været aktiv her på EG i 2 år) og giver en like til politibetjenten for at uddele en skideballe til en skribent. Det er alt for ussel og sølle.

på et anonymt board...er det gratis at side bag skærmen, og mange lever i en drømmetilværelse hvor en stor del har en tilfredsstillelse i at nedgøre andre...desværre, men acceptere det ;)

den såkaldte likee'r der forlod EG for fuld musik, driver en hetz på dem via liekes som kom på tværs af ham i hans aktive tid....har kun ondt af personen bag profilen :D

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

Er det ikke, at tillægge likes for megen værdi?

Selvfølgelig...men hvis det giver en form for tilfredsstillelse for personen bag, så fortæller det da mere om ham end selve indholdet på indlæggene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 minutter siden:

Er det ikke, at tillægge likes for megen værdi?

Jow det er det da.

Jeg går nu ikke så meget op i antal likes. Men denne min personlige like'er bryder sig om at genere folk ved hjælp af likes. Det sørgeligt og ubehageligt.

Likes kan  nu godt fortælle en hel del.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 17 minutter siden:

okay, du blev lidt konkret indirekte senere i tråden, det kan jeg godt se, men når du skriver et offentlig indlæg som du gør, må du gerne være konkret i det mindste, så folk og vi ved hvad du snakker om. 

Men det er altså denne tråd og @Bebops indlæg og @Aarhuselskers likes der har gjort dig vred går jeg ud fra, inden vi udtaler os mere om den tråd har jeg bedt mine kollegaer internt om lige at læse den, når du vælger ikke at anmelde tråden til os, ikke at sende som pm om den men laver dette offentlige indlæg så mener jeg at du også bør komme frem med hvad der er årsag til din ophidselse, de andre muligheder du taler om, dem anmelder du lige/laver er rapport på i det mindste

 

Krølle Bølle her.

Tak for svar.

 

Jeg tager den offentlig herfra.

Jeg er ikke på EG 24//   -   jeg indberetter så godt som intet herfra    -    jeg troede ikke man måtte nævne navne i en kritisk tråd    -   derfor det noget kryptiske.

Ja  -  det er: Bebop og Århuselsker.

Jeg er ikke vred eller gal i skralden. Men de 2 i en og samme kommentar fik mig til at reagere med et "nok er nok".

Bebop opfører sig (efter min mening) som en sprogprofessor i dansk på Københavns Universitet blandet med en overlæge i kirurgi på Odense universitetshospital.

Alt bliver gennemanalyseret og forkastet  -  intet er godt nok for den mand. Det er træls ikke at kunne skrive noget uden at få et verbalt fur af den mand.

Århuselsker ynder at straffe tidligere modstandere ved at give likes til kritiske svar til hans modstandere. Det er misbrug af like-systemet. an kan ikke svare igen, da manden ikke skriver  på EG.

 

Summen af Bebop og Århuselsker fik mig til tastaturet.

 

Men jeg er ikke vred. Skulle bare have luftet ud.

 

NB! Århuselsker har faktisk "forfulgt" mig i mere end 4 år. Nu må det snart stoppe. Er godt klar over den annonyme voksen-mobning der osse er her på EG.

 

Jeg tager evt. straf i stiv arm.

 

God aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Krølle Bølle Jr.

jeg syntes du skal finde dig i det:)

like’sne er forummets gave til strudsen,som ikke evner andet på skrift.Især dis like’sne benyttes når andet udløber.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 26 minutter siden:

Krølle Bølle Jr.

jeg syntes du skal finde dig i det:)

like’sne er forummets gave til strudsen,som ikke evner andet på skrift.Især dis like’sne benyttes når andet udløber.

Enzo

Jeg finder mig i meget her inde fra - dog ikke alt. Der skal og bør være en grænse. Den må man så få sat en sjælden gang imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aarhuselsker har ikke skrevet et indlæg i 1 år, efter han blev fornærmet. 

Han tillægger åbenbart hans likes stor betydning siden han liker indlæg der skælder ud eller går imod EG. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Krølle Bølle Jr. skrev, for 13 minutter siden:

Jeg finder mig i meget her inde fra - dog ikke alt. Der skal og bør være en grænse. Den må man så få sat en sjælden gang imellem.

Det har du ret i.

Husk,ofte sidder der en eller anden form for stakkel i den anden ende,som lægger uanede mængder energi i ingenting.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...