Hop til indhold
Mr1time

Nogen der har prøvet dette med Silje

Recommended Posts

Hej.

ved ikke om Silje er noget for mig, og ved heller ikke hvem den anden pige på 25 år er, men for satan det lyder som en fræk oplevelse. Er der nogen som har prøvet denne alternative oplevelse og kan berette om den.

https://annoncelight.dk/showad/240821

DU bestiller 30 min. Du starter med den ene pige til forspil, hvor hun varmer godt op under dig med kyndig og uforglemmelig pirring. Efter 15 min. kommer den anden pige ind uden en lyd og "overtager" dig. Den første pige går ud. Vi befinder os i varme, rene omgivelser med masser af levende lys og stille baggrundsmusik.
Pris kr. 1000,- én udløsning 30 min. 

Et lille trick;
(Da vi ikke taler sammen undervejs og har du fået udløsning allerede ved den første pige, ja så har du mulighed for endnu en udløsning ved 2. pigen og uden vi ved af det) ;-))))))
Du kan også vælge at have samleje med den første pige og endnu et samleje med den anden pige (hver 15 min) og derved få to 2 piger to udløsninger alt sammen kun for kr. 1000,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis de billeder er Silje....er de gamle, og hvis hun har respekt for sine kunder skal hun få taget nogle nye, det ligner hende ikke tilnærmelsesvis, hun er en halvkraftig pige nu.

jeg blev virkelig overrasket da jeg så hende. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 39 minutter siden:

De skriver altså 1800

Ja 1800,- hvis man vælger begge piger samtidig i 30 min. 1000,- hvis man vælger 30 min men med hver piger i hver 15 min. Synes det står ret tydeligt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den anden må være Stine....https://annoncelight.dk/showad/235386.

Jeg kender ikke Silje, men kan sige god for Stine. Hun er en stille og rolig og lidt genert type med et pænt ansigt. Jeg vil betegne hende som slank med lidt bløde former de rigtige steder. Dejlig sex med fræk øjenkontakt de gange jeg har været der. Hun er med på frække stillinger og tager gerne initiativ selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Ja 1800,- hvis man vælger begge piger samtidig i 30 min. 1000,- hvis man vælger 30 min men med hver piger i hver 15 min. Synes det står ret tydeligt.

 

 

Ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...