Deli 82 Skrevet 25. Januar, 2018 Hej Lige en hurtig anmeldelse af: https://annoncelight.dk/showad/232146 Meget diskret sted/placering ude på landet. Rigtig fin og hyggelig hus fine faciliteter. Det var så nok også det mest positive Først og fremmest falske billeder. Kvinden er pæn buttet og ja jeg skulle være vendt om i døren. Tog dog en fransk/dansk for 500 og det var meget standard. Tøsen stammer fra Litauen, men har været her i 10-12 år, så hun snakker pæn dansk og er meget snak saglig og sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 25. Januar, 2018 Deli skrev, for 49 minutter siden: Hej Lige en hurtig anmeldelse af: https://annoncelight.dk/showad/232146 Meget diskret sted/placering ude på landet. Rigtig fin og hyggelig hus fine faciliteter. Det var så nok også det mest positive Først og fremmest falske billeder. Kvinden er pæn buttet og ja jeg skulle være vendt om i døren. Tog dog en fransk/dansk for 500 og det var meget standard. Tøsen stammer fra Litauen, men har været her i 10-12 år, så hun snakker pæn dansk og er meget snak saglig og sød. Der er jo nok en grund til hun tilbyder fransk/dansk for 500 ,- Prisen hænger som oftest sammen med kvalitet. Det er så forkert at snyde jer mænd med falske billeder - træls for dig. Bedre held i fremtiden. Lige et spørgsmål. Hvor meget plejer du at betale for en time med kys, super fransk og sex. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 82 Skrevet 26. Januar, 2018 Hej Line Det er jeg nok den forkerte til at spørge ind til. Køber sjældent en time. Men tænker det ligger fra 1.200 kr. og op efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 26. Januar, 2018 Slemme Line skrev, for 22 timer siden: Der er jo nok en grund til hun tilbyder fransk/dansk for 500 ,- Prisen hænger som oftest sammen med kvalitet. Det er så forkert at snyde jer mænd med falske billeder - træls for dig. Bedre held i fremtiden. Lige et spørgsmål. Hvor meget plejer du at betale for en time med kys, super fransk og sex. ? Hvad tager du da? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 26. Januar, 2018 Slemme Line skrev, den 25/1/2018 at 15:25: Der er jo nok en grund til hun tilbyder fransk/dansk for 500 ,- Prisen hænger som oftest sammen med kvalitet. Jamen...vil gerne give dig 50.000 kr, og vil regne med at opleve mit livs knald....eller ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Missen666 Skrevet 26. Januar, 2018 Røvslikker skrev, for 1 time siden: Jamen...vil gerne give dig 50.000 kr, og vil regne med at opleve mit livs knald....eller ?? Det var da en underlig udmelding. Det er liiidt svært at tage seriøst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Missen666 Skrevet 26. Januar, 2018 Frodige Ida skrev, for 4 timer siden: Hvad tager du da? Jeg tager ik noget Jeg er ikke gp mere. Men da jeg var i branchen tog jeg 2000 ,- for en time og 1400,- for en halv time Rigtig god weekend herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 26. Januar, 2018 Missen666 skrev, for 1 time siden: Det var da en underlig udmelding. Det er liiidt svært at tage seriøst. Ååååå...bare en ytring om at kvalitet, eller fortrækker nu at betegne det for seriøsitet ikke har noget med størrelsen af honoreringen at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Missen666 Skrevet 26. Januar, 2018 Røvslikker skrev, for 55 minutter siden: Ååååå...bare en ytring om at kvalitet, eller fortrækker nu at betegne det for seriøsitet ikke har noget med størrelsen af honoreringen at gøre. Det kan du have ganske ret i Det var bare svært at tolke ud fra dit første skriv - men fred være med det. Også god weekend til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 26. Januar, 2018 Missen666 skrev, for 2 minutter siden: Det kan du have ganske ret i Det var bare svært at tolke ud fra dit første skriv - men fred være med det. Også god weekend til dig. Er du den samme som slemme Line ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Missen666 Skrevet 26. Januar, 2018 Frodige Ida skrev, 1 time siden: Er du den samme som slemme Line ? Slemme Line kender jeg ikke. Og jeg kender heller ikke noget til prisniveauet nu Synes bare 500,- var en MEGET lav pris. Og synes det var synd for trådstarter at han var blevet snydt med falske billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 26. Januar, 2018 Missen666 skrev, for 35 minutter siden: Slemme Line kender jeg ikke. Og jeg kender heller ikke noget til prisniveauet nu Synes bare 500,- var en MEGET lav pris. Og synes det var synd for trådstarter at han var blevet snydt med falske billeder. Nå men det var siden du svarede da jeg henvendte mig til Line. Men jeg vil da også lige sige at jeg skam også tilbyder cocktails til samme pris og det går strygene . Jeg tilbyder skam også 30 min all incl til under en tusse og det går lige så godt . Jeg mener absolut ikke at jeg er af ringe kvalitet. Jeg kan sagtens køre flere vagter i stræk på faste gæster jeg har haft i mange år. Så fordi det er billigt er det ikke altid ringe. Jeg har ganske simpel taget den beslutning at jeg ikke vil sætte mig selv op på en pedistal og sidde på kedelige vagter med langt mellem gæsterne. Vi skal altid huske at det er forholdsvis nemt tjent penge for os men manget ofte surt tjent penge for vores gæster. Jeg ser nu ikke tråden som negativ ud over at pigen var pæn buttede. Ellers skriver trådstarteren intet negativt så forstår ikke hvorfor Slemme Line gør den til en skidt oplevelse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg