Hop til indhold
Guest MadsAalb

Alder på Sugarbabes

Recommended Posts

Guest MadsAalb

Jeg har de sidste 3-4 måneder oplevet en del der er under 18 derinde, jeg har oplevet piger helt ned til 15 år.

Jeg melder dem til support på sugardater.dk når jeg får det at vide, en del af dem vil på et andet medie, mail, snap, kik osv. og der fortæller de så deres rigtige alder efter lidt samtale.

Er det bare mig der oplever at sugarbabs bliver yngre og yngre på Sugardaters.dk?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, for 4 timer siden:

Jeg har de sidste 3-4 måneder oplevet en del der er under 18 derinde, jeg har oplevet piger helt ned til 15 år.

Jeg melder dem til support på sugardater.dk når jeg får det at vide, en del af dem vil på et andet medie, mail, snap, kik osv. og der fortæller de så deres rigtige alder efter lidt samtale.

Er det bare mig der oplever at sugarbabs bliver yngre og yngre på Sugardaters.dk?

 

ja desværre, men har fået af vide af en nogle år senere hun var 15 da hun startede, og hun fortrød det siden
en del er omkring de 18 , nogle taler meget om at få kørekort ? 
men hold dig væk det er ulovligt at give penge for det, og de giver det jo ikke gratis væk 

supporten er fuldstændig ligeglad med en henvendelse om det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Support er ikke  ligeglade, dem jeg har anmeldt er alle blevet suspenderet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg har også anmeldt et par stykker i senere tid, som også forsvandt meget hurtigt derinde fra.

 

Bevares jeg mener, at de udmærket ved, at siden bruges til salg af sex, og det er de jævnt ligeglade med. At de siger det ikke må forekomme er bare spil for galleriet, men ret skal være ret, og jeg oplever, at det tages meget seriøst, hvis nogen anmeldes for at være under 18.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
decameron skrev, den 1/25/2018 at 12:54:

men hold dig væk det er ulovligt at give penge for det, og de giver det jo ikke gratis væk 

Hvorfor sidder jeg med fornemmelsen af at det er det eneste dig holder dig tilbage ;)

UerfarenM skrev, den 1/25/2018 at 20:21:

Jeg har også anmeldt et par stykker i senere tid, som også forsvandt meget hurtigt derinde fra.

Det var også min oplevelse, i al den tid jeg var derinde (3-4 års tid)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor sidder jeg med fornemmelsen af at det er det eneste dig holder dig tilbage ;)

Det var også min oplevelse, i al den tid jeg var derinde (3-4 års tid)

tyv tror hver mand stjæler , kunne være et svar på det ? jeg skriver jo desværre, til at de bliver yngre ?
tak også min oplevelse, der er kolde bare de kan få profiler 

Redigeret af decameron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
decameron skrev, for 7 timer siden:

tyv tror hver mand stjæler , kunne være et svar på det ?

Nej trolde-mand, det er ikke svaret :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
decameron skrev, for 2 minutter siden:

Det var din fantasi. Så den borger du for

Jeg har savnet dig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 36 minutter siden:

@Sparkster og @decameron stop omgående jeres personlige skænderi, eller der falder advarsler

at i to ikke kan døje hinanden er en ting, men i skal ikke igen begynde at ødelægge tråde med jeres indbyrdes skænderier

 

@Sparkster jeg kan ikke se at @decameron har skrevet noget med at det eneste der holder ham tilbage er at det er ulovlig og de ikke giver det gratis væk, har  han skrevet det i andre indlæg så anmeld disse da vi slår hårdt ned på dem der positivt taler om købesex med piger under 18 år men i denne tråd har han ikke 

@Sparkster kan ikke længere skrive i denne tråd, og @decameron du holder dig helt til emnet nu og lader @Sparkster være i denne tråd, hvis du skriver flere indlæg

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...