Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Jasmin for et par uger siden efter en længere pause. Efter at have ventet lidt kommer hun ind, kigger frækt på mig og siger 'længe siden, hvad skal vi lave i dag'. 'Kneppe' ryger det ud af mig. Det er jeg med på' svarer hun. Efter at have betalt, kommer hun tilbage og vi kæler. Jeg hendes dejlige bryster, hun min pik. På med gummi, og dejligste blowjob godt med spyt. Hun slikker pik som en drøm, og kigger mig dybt i øjnene. Så spørger hun om vi skal kneppe, og jeg spørger hvordan hun helst vil ha den. 'Bagfra' siger hun og vender sin dejlige røv mod mig. Trænger op i hende, dejligere fisse skal man lede længe efter. Knepper langsomt, men svært at holde tilbage. Slutter af i missinær med dejlig øjenkontakt da jeg kommer i kondomet oppe i hende. Hun er så skøn, og virker som om hun nyder det. Hun er fantastisk indlevende. Dejlig pige.

Redigeret af DickTheMan
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...