Hop til indhold
Namnamtk

Danske Monique

Recommended Posts

Der har jeg været, det var ude i Herlev, jeg valgte hendes tilbud til 500 uden dansk.

hun var i og for sig indlevende nok, det foregik med olie og vi var begge smurt ind i den olie, hun gled lidt frem og tilbage på mig, samt masserede noget, men på grund af olien ville hun ikke have mit ansigt op til hendes, så vi kunne kysse og kramme, hvilket jeg godt ka li, fordi hun ikke ville have hendes hår smurt ind i olien også, hvilket man måske godt kan forstå, men jeg fik så bare ikke mine kys og krammere, men hun gav mig en kanon orgasme med hånden, og var sød og rar, slap mig heller ikke så snart jeg havde fået orgasmen.

Hun var blondine og så også okay ud, uden at være fotomodel.

jeg fik også alle mine 30 minutter og en krammer på vej ud døren, så det var okay, jeg har dog kun været der den ene gang, som er for nogle år siden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har jeg været, det var ude i Herlev, jeg valgte hendes tilbud til 500 uden dansk.

hun var i og for sig indlevende nok, det foregik med olie og vi var begge smurt ind i den olie, hun gled lidt frem og tilbage på mig, samt masserede noget, men på grund af olien ville hun ikke have mit ansigt op til hendes, så vi kunne kysse og kramme, hvilket jeg godt ka li, fordi hun ikke ville have hendes hår smurt ind i olien også, hvilket man måske godt kan forstå, men jeg fik så bare ikke mine kys og krammere, men hun gav mig en kanon orgasme med hånden, og var sød og rar, slap mig heller ikke så snart jeg havde fået orgasmen.

jeg kunne også have fået en blowjob, men kun med kondom, og så synes jeg squ det ka være lige meget, så jeg valgte spilleren, hvilket gav mig en forrygende udløsning, så det var fint nok.

Hun var blondine og så også okay ud, uden at være fotomodel.

jeg fik også alle mine 30 minutter og en krammer på vej ud døren, så det var okay, jeg har dog kun været der, dén ene gang, som er for nogle år siden.

jeg er dog ikke helt sikker på, at billederne er af hende, eller også er de måske nogle år gamle, jeg syntes nemlig at brysterne ikke helt stemte overens med de billeder jeg havde set, men never mind, de var i hvert fald  berøringsvenlige og bløde, men så så vidt jeg husker, ikke så helt så godt ud, som på billederne.

alt i alt en oplevelse over gennemsnittet uden at være i tip top, men hvad kan man også forvente når man er sådan en liderlig fetterøv som mig og vælge det billligste på menuen, dengang havde hun nemlig ikke de 15 minutter til 400.

men på 15 minutter ka man squ heller ikke rigtigt nå noget synes jeg, men det er sikkert med dansk, vil jeg tro

nå det gik lidt galt med redigeringen, så det blev lidt af en gentagelse, beklager

Redigeret af leo kbh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...