Postmand69 41 Skrevet 24. Januar, 2018 Var lige i netto for handle, ser jeg en ung dame... Det første jeg tænker hun er GP... tøjmæssig...plus den måde hun var på.... Så undre jeg mig over... er der nogle GP i området som jeg ikke kender til ? Nær bycenteren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 25. Januar, 2018 Om du först berättar vilka du känner till, kan vi sedan tillföra de vi känner som inte är på din lista.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 25. Januar, 2018 Jeg kender ingen på Nordvest.. Jeg har søgt.. men dukker ingen op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1216 Skrevet 25. Januar, 2018 Postmand69 skrev, for 17 timer siden: Var lige i netto for handle, ser jeg en ung dame... Det første jeg tænker hun er GP... tøjmæssig...plus den måde hun var på.... Waaauw... Postmanden har set en DAME. Endda en UNG en af slagsen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 25. Januar, 2018 (edited) Ebden_jj skrev, for 2 timer siden: Waaauw... Postmanden har set en DAME. Endda en UNG en af slagsen. Waaauw.. Ebden er i stand til at gentage ting, der allerede har været sagt. Redigeret 25. Januar, 2018 af Harran Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg