Hop til indhold
Krebsen80

Stenløsevej 211

Recommended Posts

Her en kort anmeldelse af stedet på Stenløsevej 211 i Odense.

Det var aftnen inden nytårsaften, en kammerat og jeg havde været ude og drikke lidt øl det meste af dagen, indtil vi ved 01.00 tiden om natten blev enige om at det kunne være rart at slutte dagen af med lidt fisse.

Vi kørte til Odense centrum og kiggede os lidt omkring, først ude ved Nyborg, men der var lukket, så ind på Vesterbro, men der var også lukket… nu var gode dyr rådne…!!! Jeg er personligt ikke helt pjattet med de mørke piger, men hvis det var alternativet, så var det jo det…

Vi kørte til Stenløsevej 211, og der var åbent, dog skulle hun lige se os an inden vi blev lukket ind, vi kom jo uanmeldt.

Vi blev placeret i et lille rum med en beskidt sofa, og et menu kort, vi bestilte hver især en gang fransk og dansk til 800kr.

Jeg fik lov til at starte ud…

Jeg blev vist ind i arbejdsværelset og smed tøjet, og lagde mig på sengen, hun startede ud med et blowjob, der sådan set var OK, for der gik ikke lang tid inden jeg måtte aflevere en ladning..

Hun tørrede banditten af, og spurgte om jeg kunne mere..?? det kunne jeg…!! Hun fik liv i banditten igen, med lidt hånd og mund arbejde og denne gang skulle hun have den i doggystyle, desværre skulle det hele smøres ind i glidecreme.. Jeg hamrede løs i et kort stykke tid inden jeg igen måtte overgive mig, og pumpe gummiet fuld.

Mens jeg tog tøjet på blev håndklædet på sengen lige rettet så der var klar til min kammerat… PØJ

Karakter fra 1-10

Pigen 5 (jeg er som sagt ikke til mørke piger og så var hun også 10-15kg for tung)

Stedet 5 – beskidt i krogene og ligger lige ud til en befærdet vej hvor naboerne står og peger i vinduerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...