Hop til indhold
2012Chaba

THAIMASSAGE I HERNING

Recommended Posts

Hvor er det bedste sted for thaimassage i Herning? Det pæneste og bedste sted?

Det er ikke nødvendigt med den "fulde" pakke - håber på svar idag ...

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer 2 steder for at få masseret de ømme muskler i kroppen....og aldrig blevet tilbudt mere...men massere det kan de..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det bedste sted for thaimassage i Herning? Det pæneste og bedste sted?

Det er ikke nødvendigt med den "fulde" pakke - håber på svar idag ...

:)

Ja det er efterhånden svært at vælge, da der jo er vild mange thai klinikker, der findes jo ikke mindre end 4 i Herning. Jeg har prøvet dem alle og bestemt gode. Den jeg kommer på nu er Nøj massaga de er meget søde der og massagen er i top samtidig med det er den billigeste.

:lol:

birk :lol:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer 2 steder for at få masseret de ømme muskler i kroppen....og aldrig blevet tilbudt mere...men massere det kan de..

Ja underlig nok går der rygter om at de tilbyder ekstra ydelser hos thai massør her i herning. Jeg forstår det bare ikke, I Søndergade virker de meget professionel ligeledes den på h c østedsvej, så jeg er enig med dig det er svært at tro. Selv om man jo læser om at det fås langt de fleste steder.

birke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad hedder de 2 steder? Giver de heller ikke svensk? :)

Der er mindst fire thaimassaga klin. i Herning by. To i Søndergade en i Vestegade og H c Østedsvej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer hos Nøj i søndergade og så den der ligger i Bredgade inde i Arkaden...og ikke blevet tilbudt noget....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer hos Nøj i søndergade og så den der ligger i Bredgade inde i Arkaden...og ikke blevet tilbudt noget....

Ja tror bestemt heller ikke thaimassørerne i Herning tilbyder ekstra yderser, da mange kunder ikke vil respektere stedet, hvis de bare vil tjener hurtige penge på måske happy ending. :lol: Mange der giver ekstra ydelser tænker ikke på at gøre massagen go, de vil jo bare tjene hurtige penge, tror jeg.

I Århus er mange at de gode thai klinikke meget vrede over, at der er så mange thai klinikker som tilbyder sex. Da det får kunderne til at tro at det er helt normalt med feks. happy ending. jeg tror mange steder er de presset fordi der er rigtig mange thiklinniker, og de skrækker sig langt for at kunderne kommer igen :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=btheeIEDIrE se hvor dumme mænd kan være

birke :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle af jer der kan anbefale en bestem massør på et af stederne?

På H.C Ø vej har jeg spottet en ung sød tøs, men jeg ved ikke hvad hun hedder. Nogen hjælp at hente?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle af jer der kan anbefale en bestem massør på et af stederne?

På H.C Ø vej har jeg spottet en ung sød tøs, men jeg ved ikke hvad hun hedder. Nogen hjælp at hente?

Jeg tror det er hende der hedder" Aplle "du tænker på :) . hun en smuk ung dame, som har dejlig personlighed. Lidt svært at vælge da der er mange søde og gode thaimassører i herning. Det er kanon dejlig og man bliver let afhængig af det.

go fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle af jer der kan anbefale en bestem massør på et af stederne?

På H.C Ø vej har jeg spottet en ung sød tøs, men jeg ved ikke hvad hun hedder. Nogen hjælp at hente?

Jeg har kun prøvet Apple på hc østedsv. Jeg kommer meget fast hos Nøj Massaga som bestemt kan anbefales.

birk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har 2 gange været inde hos dem i simone-arkaden i Herning og de er gode synes jeg. Helt reelt Thai massage og kan varmt anbefale dem. Skal derind igen i dag og glæder mig til at få løsnet musklerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg læste et andet sted at hende i simone arkaden gav hj, og gerne måtte berøres....

om det passer ved jeg ikke....

jeg har selv været der 2-3 gange

jeg spurgte om jeg måtte tage underbukserne af, og det var ok.

både i håb om lidt "ekstra" men også fordi jeg ikke gider at få olie på underbukserne og en kæmpe olfert :D

der var ingen erotisk pirren....

men bagefter spurgte ejeren om hvorfor jeg kom til dem....jeg forstod faktisk ikke hvad hun mente med det..... jeg svarede bare at jeg var i Herning og ville have en afslappende massage.

Om hun ville have mig til at sige at jeg søgte et hj eller andet ved jeg ikke....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så der er ingen steder i Herning hvor man kan få hele pakken... Eller i det mindste bare et HJ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så der er ingen steder i Herning hvor man kan få hele pakken... Eller i det mindste bare et HJ?

Hammerum pigerne

Det eneste sted jeg.lige kender

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hammerum pigerne

Det eneste sted jeg.lige kender

Er dette at fortrække frem for stedet i Struer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er dette at fortrække frem for stedet i Struer ?

Hammerum pigerne kører på lavt blus her i ferien.

Når de annoncerer igen i eb.dk er de oppe i fulde omdrejninger ugen.

Om de er oppe i omdrejninger igen ved jeg ikke noget om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...