Hop til indhold

Hot Carolina

Featured Replies

• 4 months later...
Skrevet

Det har jeg. Hun er helt ægte, billederne er virkelige, og hun er rigtig god til blowjobs, og sød og venlig. Jeg havde en rigtig god oplelevelse.

Skrevet

Ok, og billederne er nye & velligende ?!

Skrevet

Jeg har kigget på hende der i over et år og tænkt "det er simpelthen ikke rigtigt"...

Men den er måske god nok?? Det er jo de      v i l d e s t e     bryster!

Skrevet

Det er ikke hendes BILLEDER - men jeg ved ikke hvor langt fra billederne, virkeligheden er på den pige du møder...

@SeriousLover som anmelder hende, er så ny på siden, har været her i 4 timer, og lavet 4 gode anmeldelser af samme pige - sååå.....

Redigeret af TboneDK

Skrevet

Det kan da godt være det ikke er hendes billeder, men jeg kan garantere for at de er vellignende

Skrevet
SeriousLover skrev, for 2 timer siden:

jeg kan garantere for at de er vellignende

Indtil videre tager jeg personligt ikke garantier fra et medlem, der er oprettet for 12 timer siden og har brillieret med hele 6"anmeldelser" af den samme pige, og kun det, særligt alvorligt...:-|

Redigeret af Tatra

• 2 months later...
Skrevet

Carolina har, så vidt jeg husker, fået adskillige dårlige anmeldelser.

Skrevet

Ja, forskellige folk kan jo have forskellige oplevelser med en pige. Men som sagt, jeg kan kun anbefale hende

Skrevet

Jeg var forbi og hun er bestemt ikke den som er på billederne. Den på billederne er slank, velformet og smuk. Det er noget andet du møder i døren. Hvornår lærer de at sætte rigtige billeder på! De behøver jo ikke vise ansigt. Min opfordring: gå igen hvis billederne i annoncen ikke svarer til den der åbner i døren!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.