Hop til indhold
KBH2200

Hot Carolina

Recommended Posts

Jeg har kigget på hende der i over et år og tænkt "det er simpelthen ikke rigtigt"...

Men den er måske god nok?? Det er jo de      v i l d e s t e     bryster!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Det er ikke hendes BILLEDER - men jeg ved ikke hvor langt fra billederne, virkeligheden er på den pige du møder...

@SeriousLover som anmelder hende, er så ny på siden, har været her i 4 timer, og lavet 4 gode anmeldelser af samme pige - sååå.....

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
SeriousLover skrev, for 2 timer siden:

jeg kan garantere for at de er vellignende

Indtil videre tager jeg personligt ikke garantier fra et medlem, der er oprettet for 12 timer siden og har brillieret med hele 6"anmeldelser" af den samme pige, og kun det, særligt alvorligt...:-|

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi og hun er bestemt ikke den som er på billederne. Den på billederne er slank, velformet og smuk. Det er noget andet du møder i døren. Hvornår lærer de at sætte rigtige billeder på! De behøver jo ikke vise ansigt. Min opfordring: gå igen hvis billederne i annoncen ikke svarer til den der åbner i døren!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...