Hop til indhold
Guest MadsAalb

Annekuhne SB Aalborg

Recommended Posts

Guest MadsAalb

En lille anmeldelse af denne SB.

https://sugardaters.dk/show?alias=Annekuhne

 

Første det positive:

Flot pige og meget lækker krop, rimelig nem at få en aftale med, ikke mange beskeder frem og tilbage.

Virker sød og behagelig og med på en del.

 

Det negative:

Meget høj pris, forsøger at få en veninde med til en endnu højre pris, altså presse på med det. Jeg er generelt ikke til to piger og slet ikke når de er veninder, min erfaring siger at det sjældent bliver godt for mig.

Kommer 40 minutter for sent, men ok kan accepteres. Hun virker til at have travlt så ret hurtigt er tøjet af og vi har sex, hun er dog ikke med på slet så meget som hun fortalte. Det eneste hun sagde nej til var anal og sm, det viser sig at 69 og slikket bagfra heller ikke er hende og et par andre småting blev der også sagt nej til. For mit vedkommende så er "nej" så mange træls, det giver en dårlig stemning, derfor er jeg meget grundig med at få afklaret hvad pigen ikke er med på. Men måske jeg skulle have spurgt ind til det flere gange.

 

Efter ca. 15-20 minutters sex så kunne hun ikke mere så var der dømt handjob til mig til jeg kom (måtte selv hjælp til). Derefter hurtigt tøj på og videre for hendes vedkommende.

 

På vej ud fik jeg dem besked at lavede jeg en anmeldelse af hende så vil jeg blive bandlyst at hende og hendes veninder, hun fortalte at de er 4 piger på SD.dk der deler erfaringer med SD'er.

 

Gentagelsesfaktor ingen, men det er nu nok gensidigt  he he

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, den 24/1/2018 at 13:11:

En lille anmeldelse af denne SB.

https://sugardaters.dk/show?alias=Annekuhne

 

Første det positive:

Flot pige og meget lækker krop, rimelig nem at få en aftale med, ikke mange beskeder frem og tilbage.

Virker sød og behagelig og med på en del.

 

Det negative:

Meget høj pris, forsøger at få en veninde med til en endnu højre pris, altså presse på med det. Jeg er generelt ikke til to piger og slet ikke når de er veninder, min erfaring siger at det sjældent bliver godt for mig.

Kommer 40 minutter for sent, men ok kan accepteres. Hun virker til at have travlt så ret hurtigt er tøjet af og vi har sex, hun er dog ikke med på slet så meget som hun fortalte. Det eneste hun sagde nej til var anal og sm, det viser sig at 69 og slikket bagfra heller ikke er hende og et par andre småting blev der også sagt nej til. For mit vedkommende så er "nej" så mange træls, det giver en dårlig stemning, derfor er jeg meget grundig med at få afklaret hvad pigen ikke er med på. Men måske jeg skulle have spurgt ind til det flere gange.

 

Efter ca. 15-20 minutters sex så kunne hun ikke mere så var der dømt handjob til mig til jeg kom (måtte selv hjælp til). Derefter hurtigt tøj på og videre for hendes vedkommende.

 

På vej ud fik jeg dem besked at lavede jeg en anmeldelse af hende så vil jeg blive bandlyst at hende og hendes veninder, hun fortalte at de er 4 piger på SD.dk der deler erfaringer med SD'er.

 

Gentagelsesfaktor ingen, men det er nu nok gensidigt  he he

 

 

Tak for en god anmeldelse! 

 

Kysser hun med hjertet?

 

Hvad måtte du betale for de 30 minutter du havde besøg?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Hun kysser ikke.

 

Oral var ok og uden gummi

 

Det var ikke aftalt 30 minutter, men 2 timer og hun var der ca. 45 minutter. Prisen holder jeg for mig selv, men den var ok høj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, for 6 timer siden:

Hun kysser ikke.

 

Oral var ok og uden gummi

 

Det var ikke aftalt 30 minutter, men 2 timer og hun var der ca. 45 minutter. Prisen holder jeg for mig selv, men den var ok høj.

Hvorfor gik hun så hurtigt? Skred hun bare (snød dig for det aftalte), eller var du indforstået? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, for 6 timer siden:

Hun kysser ikke.

 

Oral var ok og uden gummi

 

Det var ikke aftalt 30 minutter, men 2 timer og hun var der ca. 45 minutter. Prisen holder jeg for mig selv, men den var ok høj.

Er profilbilledet af hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 26 minutter siden:

Ok, mærkeligt !

Jeg har ikke spurgt på hende før ???

hun er der nu i skrivende stund,  du må falde udenfor hendes målgruppe eller er blevet blokeret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Det nok det første så. Men så kan jeg nu nok ikke se hende alligevel, hvilket for så vidt også er underordnet, når hun snyder "kunderne" ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Der er et problem nogle gange med at aktive profiler ikke dukker op i en søgning. Det har jeg bemærket flere gange ved at have en ekstra profil. Hvis du ikke kan finde hende ved hjælp af et direkte link, så er du dog blokeret eller har blokeret hende.

 

Og grundene til det kunne være mange. Måske du har besøgt hendes profil lidt for meget, måske din profiltekst eller andet har stødt hende, måske hun kan kæde din profil sammen med dine opslag herinde eller noget helt andet. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, for 3 timer siden:

Det vil jeg også påstå, hvis du er hende jeg mødtes med.

 

Jeg er stjerneforvirret, det er min profil du linker til, men vi har aldrig mødtes? Har du lavet en fejl? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnneKK skrev, for 8 timer siden:

Jeg er stjerneforvirret, det er min profil du linker til, men vi har aldrig mødtes? Har du lavet en fejl? 
 

der er en del, måske næsten alle, herinde som bare er pralrøve med deres ^*erobninger^^ og de er ret ligeglade om de sviner andre til
det er fra noget som den her, til nogle der ligefrem skriver noveller om deres påståede forhold til glædespiger og sugarbabes
god dag

men godt du gider svare

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, for 11 timer siden:

Det vil jeg også påstå, hvis du er hende jeg mødtes med.

 

det ved du da når du har skrevet og lavet aftalen med profillen det kan da ikke gå galt, det eneste der er galt er at du har fundet på det hele 

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, den 11/2/2018 at 05:51:

der er en del, måske næsten alle, herinde som bare er pralrøve med deres ^*erobninger^^ og de er ret ligeglade om de sviner andre til
det er fra noget som den her, til nogle der ligefrem skriver noveller om deres påståede forhold til glædespiger og sugarbabes
god dag

men godt du gider svare

Synes bare det er underligt så, for det er jo ikke fordi han decideret snakker skidt om mig - har fået flere henvendelser end nogensinde herefter, så det er jo ikke fordi det er et kæmpe problem for mig. Men jeg bliver så ulideligt nysgerrig omkring hvordan han kommer på ideen, og endda så detaljeret beskrevet. Han ønsker heller ikke at svare på mine private beskeder.. ;)
Men må desværre skuffe jer der har læst med - ønsker i at finde et sådan bekendtskab som "anmeldt" findes det ikke hos mig.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...