sleipnir 299 Skrevet 24. Januar, 2018 Sidste dag på hotellet, og der var ikke noget der dunkede.. Men jeg skulle alligevel ud efter aftensmad. Og jeg ville ikke spilde denne mulighed nu jeg var afsted alene osv. Så jeg valgte den nemme løsning og trillede forbi det lokale massage sted, yen wellness. Link (jeg så ingen af de piger der vises i annoncen) Stedet har lidt en skummel indgang, I altfald om aftenen når det er mørkt, men indendørs er der lyst, pænt og rent. Blev mødt af en smuk thai pige og blev ledt ind i et nydeligt værelse. Hun efterlod Mig der og jeg kiggede service kortet igennem hvor det også fremgår at de modtager mobile pay. Mit elektrolyt niveau var sikkert lavt fra ugens andre eskapader og jeg er ikke en ung mand længere så jeg besluttede kun at bestille 1 times dyb massage. En anden lidt mindre og ikke helt så smuk thai pige kom ind hun hed cherry. Hun læspede lidt og talte ikke engelsk særlig godt og jeg har lidt nede over "byttet". Men hvad hun var sød og smilende og meget venlig. Og måske vigtigst af alt dygtig til at massere. Jeg fik en grundig omgang torso, bækken, ben og arme. Og det var rigtig lækkert. Jeg havde taget noget cream med som jeg spurgte om hun ville smøre på min ryg og det var ikke noget problem, hun tilbød at fortsætte til fronten og spurgte samtidig om jeg havde lyst til "extra", jeg takkede nej til extra men ja til indsmøring af fronten og det var lækkert lækkert. Godt 1 time og 20 minutter efter var hun færdig, og jeg stak hende 200 extra for den gode service. Kan anbefale stedet hvis man ønsker en god omgang massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg