pjensen 3 Skrevet 24. Januar, 2018 Er der nogen der har erfaringer med hende her? Det er ikke meget profilen fortæller https://sugardaters.dk/show?alias=NewMissSugar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 24. Januar, 2018 pjensen skrev, for 2 timer siden: Er der nogen der har erfaringer med hende her? Det er ikke meget profilen fortæller https://sugardaters.dk/show?alias=NewMissSugar Nej vil ikke råde til det ka nse man skal oprette sig på endnu en datings side og så koster det også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 24. Januar, 2018 Glatpung skrev, for 48 minutter siden: Nej vil ikke råde til det ka nse man skal oprette sig på endnu en datings side og så koster det også Fjols, det er sgu da ikke et dating site - sexdates, med unge dejlige kvinder ! så, er du ikke på sugardaters.dk - så er denne tråd ikke noget for dig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 24. Januar, 2018 8270 skrev, for 3 timer siden: Fjols, det er sgu da ikke et dating site - sexdates, med unge dejlige kvinder ! så, er du ikke på sugardaters.dk - så er denne tråd ikke noget for dig.. 8270 skrev, for 3 timer siden: Fjols, det er sgu da ikke et dating site - sexdates, med unge dejlige kvinder ! så, er du ikke på sugardaters.dk - så er denne tråd ikke noget for dig.. Du skal sku ikke kalde mig Fjols jeg ved sku godt hvad det Sugar date er for noget fup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 24. Januar, 2018 Glatpung skrev, for 33 minutter siden: Du skal sku ikke kalde mig Fjols jeg ved sku godt hvad det Sugar date er for noget fup Fup ? tror vi er mange der er uenige med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrHey 13 Skrevet 24. Januar, 2018 8270 skrev, for 9 minutter siden: Fup ? tror vi er mange der er uenige med dig Rigtig mange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pjensen 3 Skrevet 24. Januar, 2018 Please venner Kan vi holde os på sporet? Jeg er interesseret i at høre om der er nogen der har talt med, eller mødt pigen? Jeg kunne frygte ikke at få svar, hvis tråden drukner i diskussion. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg