Hop til indhold
Rejsenetværk

Skriv en anmeldelse

Recommended Posts

Dette er status i skrivende stund på Hedomax.net

05 01 12 kl 10 45.

Hvem er online

Der er 12 brugere online :: 3 tilmeldte, 1 skjult og 8 gæster (baseret på de seneste 5 minutters aktivitet)

Flest brugere online var 28, 1. feb 2012, 21:58

Statistikker

Indlæg 556 | Emner 136 | Tilmeldte brugere 173 | Senest tilmeldte bruger Arguemopource

Det giver anledning til at spørge om, hvor mange af de passivt læsende og de tilmeldte brugere, der mon har haft en købesex oplevelse fornylig til relativt fornylig?

Til nu kan jeg registrere ( Forbehold for at tallet ikke er helt korrekt ? )

Antal anmeldelser 43

An tal forskellige anmeldere 27

Foruden jeg selv, med mine gamle rejseberetninger, der har været oprettet på Hedomax.com tidligere

I grunden ikke dårligt til nu - men kan det blive endnu bedre, meget hurtigere - ja det tror jeg at det kan :)

Opfordring

Hele succeskriteriet for Hedomax.net består i at vi ikke kun drager nytte af andres anmeldelser, men at vi også selv bidrager med egne anmeldelser og beretninger, hvis vi kan og har lyst til at gøre det.

Der er altså til nu 146 ud af 173 brugere, der endnu ikke har skrevet en anmeldelse, gør det hvis du kan og har lyst :)

Tro mig, det er ikke en byrde, men en investering, der kan give et afkast for os selv, af langt større kommende værdi, end den tid og indsats der skal bruges på at skrive en anmeldelse.

Forums hele eksistensberettigelse beror på at fødekæden holdes vedlige, ellers består risikoen altid for at trafik bliver til osere der ikke kommer igen - fordi de selv og andre med ikke skrev den anmeldelse, eller de anmeldelser de selv kunne have bidraget med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Skriv nu nogle selv rejseværk. Det eneste du har præsteret er at kopiere tudse gamle anmeldelser fra Hedomax.com. Sikkert i et inderligt håb om respekt :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en ting som jeg af alt magt vil forsøge på på .net, det er ikke at tage til genmæle, genmæle på genmæle - vi er flere der vil kunne tage ved lære af tiden på .com, og jeg vil anbefale en positiv tilgang til bagudrettede referencer - det modsatte tjener kun hvem, der eventuelt kunne tænke sig en fiasko for .net, og eller .com :)

Men ellers, der er der ikke noget nyt i at købesex udgør en sjælden oplevelse for mig, men de fåtallige beretninger/anmeldelser det bliver til, har udgjort en selvstændig kvalitet på .com, og de vil kunne komme til det igen på .net

Ikke mindst har mine rejseberetninger, og andres med tjent til gavn, langt udover den enkelte beretnig, derved at de har inspireret andre til for første gang at rejse for oplevelsen - ikke mindst har trådopfølgningen ført til værdifuld vidensdeling, og afstedkommet information som alle interesserede kunne få stor gavn af, hvis de selv drager afsted.

Men selvfølgelig, var jeg den eneste der skrev rejseberetninger, og kommer der ikke flere til, ville jeg fylde for lidt, men det er jo ejheller tilfældet - flere end jeg skrev, og jeg håber på, at jeg kan medvirke mellem mine egne ture, til at flere begynder på selv - at skrive beretninger.

Får vi omsat den allerede udtrykte interesse i fællesture i et større omfang, end på .com kan genren blive stor på .net

Men det der kan give flow, det er de færre med hyppige oplevelser, eller de mange med de færre oplevelser i den hjemlige branche - dem var opfordringen særligt rettet til.

Og så vil jeg da lige påpege at admin selv positivt ønsker mine beretninger i forum, der har været oprettet på .com tidligere, og de får både trafik og respons, så værdiløse er de ikke, her under opstarten af .net

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Jeg tror næppe du kan eller vil gøre det siger min erfaring, men vil du dine omgivelsers bedste Rejsenetværk så er det at lytte til den 10-år-lange kritik der har været af dig på alle de forums du har været på. Bag dig har du trukket massevis af konflikter og ballade.

Personligt er jeg allerede begyndt kun at skimme dine indlæg allerede nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist ingen grund til ligefrem at opfordre Rejsenetværket til at skrive (nyt).

Han er, venskabeligt og drilagtigt sagt, af den type, der tager ordet og beholder det!

Forstået på den måde, at det ikke er almindelige indlæg, men nærmere afhandlinger.

Jeg tror således ikke, at RN behøver opfordringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist ingen grund til ligefrem at opfordre Rejsenetværket til at skrive (nyt).

Han er, venskabeligt og drilagtigt sagt, af den type, der tager ordet og beholder det!

Forstået på den måde, at det ikke er almindelige indlæg, men nærmere afhandlinger.

Jeg tror således ikke, at RN behøver opfordringer.

:D +1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor ikke bare som vi andre, kommer ham på ignorer - han fortsætter blot sin laaaaange liste af indlæg fra .com?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hjorten

hmm Rejsenetværk..

man lærer ikke gamle hunde nye kunstner.. det gælder jo også med dig...

men det jeg egentlig ville sige var at, du måske inden du oprettede sådan et inlæg. gøre dig nogle tanker.. hvorfor det måske ikke vælder ind med anmeldelser hver dag...

her er tanker jeg selv har gjort mig..

1 . der er 5 board at skrive/søge på. måske kun 4 er ihvertfald ikke lykkes mig at komme på hedomax.com lige nu kl 18:40

2 der er noget der heder finanskrise. for mit eget ved kommende har jeg ikke været på sjov i snart 12 måneder.. hvilket gør det en del svært at bidrage med noget.. (mugeligt andre har det ligeså)

og til sidst må jeg da sige opfordringer er da ok... men som min mor altid sagde, husk at feje for din egen dør. for du fejer for din nabo..

tror sagtens folk skal bidrage med en anmeldelse eller 2. når de har noget at dele..

hjorten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig Hjorten - absolut

Men det var jo på ingen måde heller nogen kritik, tværtimod skrev jeg at det faktisk ikke er dårligt så mange nye bidrag der allerede er kommet. Det var udelukkende et forsøg på at trække det flotte antal nye brugere frem som en inspiration for dem der vil kunne skrive en anmeldelse, sådan at de måske vil få større lyst til at gøre det, de måske tænker det kan jeg også :)

Ja, det er et spørgsmål om økonomi, og derfor har jeg heller ikke selv prøvet købesex siden min seneste tur til Wien i august sidste år, men jeg håber på at kunne skrive en ny beretning indenfor de næste 4 - 8 uger?

I mellemtiden er det altid kærkommen at læse om andres oplevelser, og heldigvis er der nogle der får oplevelsen noget oftere end nogle af vi andre 8-)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Rejsenetværk.

Jeg kendte dig som DTH på Venuslogen, ikke for noget godt. Jeg kendte dig som Rejsenetværk på Hedomax.com, ikke for noget godt, og nu her på Hedomax.net. Jeg ser at du næsten er som du plejer.

Jeg holdte mig væk fra Hedomax.com pga. dig. Jeg ved flere andre gjorde det samme. Det skrev de da i hvert fald.

Jeg kunne sagtens få lyt til at bidrage til Hedomax.net men for at sige det som det er, så mindsker du og dig alene min lyst meget meget betragtelig til at deltage !

Du er allerede begyndt at spamme forummet til med LANGE ligegyldige debatindlæg som ingen andre finder værdi i, og snart kommer flere af dine kæpheste fra de seneste 10 år som du tålmodigt har fremført år efter år. Du er allerede begyndt at forlange at Administrator skal gøre dit og dat efter dit hoved.

Det er SÅ trættende at skulle ligge øjne til en person som virker så narcissistisk som du virker.

Ja du skriver nogle gode anmeldelser, men det stiger dig jo altid til hovedet og gør dig ulidelig på alle andre punkter. Du er så hamrende luddoven for du har nu selv haft en gylden mulighed for at skabe et nyt board men du gad ikke. Så hellere få andre til det og så kræve at de laver boardet som du gerne vil have det. Du har jo allerede masser af gange skrevet hvad Administrator bør gøre om alle ting i andre forbindelser og der har du allerede kommet med flere af dine mange kæpheste du også havde på Hedomax.com. Det er jo sådan du er. Det har du vist igen og igen.

Du er allerede så småt begyndt at ville ødelægge Hedomax.net også. Det her er kun tilløbet, når man kender dig. Det har vi set før. Vi har hørt tusindvis gange om at du nu ville forbedre dig, men det er sku ligesom at høre historien om ulven og peter når du skriver det.

Hvis du virkelig vil gøre Hedomax.net noget godt så kan du starte med at stoppe dit tilløb til at ødelægge stedet. Så skal aktiviteten nok stige.

Jeg tager selv ordet når du på den måde igen og igen fremstiller dig selv og dine tiltag som noget helt vildt positivt selvom du er meget velvidende om at du selv er årsag til det stik modsatte hos mange.

Jeg gider ganske enkelt ikke at ligge øjne til en sådan selvforherligelse. Jeg brækker mig.

Nu har du gjort det i 10 år og sku ikke også om du nu er på vej til at starte forfra. Det er simpelthen for meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stemmer for, at Max får en skrivepause fra Hedomax.net

Han sviner jo Rejse til på det groveste.

Klokkeklart brud på §2 i reglerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Hvorfor ikke bare som vi andre, kommer ham på ignorer - han fortsætter blot sin laaaaange liste af indlæg fra .com?

Ja stilen forsætter åbenbart. Derfor er jeg begyndt også kun at skimme hans indlæg. Håber dog ikke han bliver årsag til ligeså mange årlange konflikter og mudderkastning, som han var på Hedomax.com.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt interessant, at følge de evindelige tilbagevendende diskussioner omkring Rejse og om han må det ene eller andet og om han vil fortsætte med at være årsag til mudderkastning mv.

Mange af Rejse’s indlæg er meget informative og hvordan i alverden, at han skulle være den, der kaster med mudder, ligger udenfor min fatteevne.

Her på .net har flere rost ham for hans indlæg incl. Admin. Dertil kommer, at der er den enestående feature på dette site, at man bare kan ignorere ham med ”fjernbetjeningen”

Jeg kan ganske enkelt ikke begribe, hvorfor man ikke kan acceptere, at på dette site er Rejse’s beretninger budt velkommen af flere, der udtrykker, at de har gavn af hans indlæg.

De, der ikke kan lide hans stil/beretninger, kan vel for pokker bare trykke på knappen og lade os få fred. Admin på .com bukkede under for presset og indførte restriktioner overfor Rejse. Admin på .net har budt ham velkommen og takket for hans indlæg. Og lige nu er vi altså på .net, så det er besynderligt, at nogle ønsker at indføre reglerne fra .com og være bedrevidende omkring hvad der er til gavn for andre.

Jeg synes Rejse skal skrive løs og de, der ikke kan tåle det, kan handle derefter i stedet for at de starter mudderkastningen – og Max har jo allerede taget konsekvensen, da han ikke vil ligge øjne til det, som Rejse skriver . Jeg selv skøjter næsten altid udenom Rejse’s indlæg, da de ligger udenfor min interesse, men så længe de gavner andre bidrager han vel til formålet.

Der har desværre været flere på .com der har skræmt andre væk fra at skrive indlæg. Det er de "erfarne" brugere, der får en slags selvejerfornemmelse og tror det er op til dem, at skulle bestemme over andres indlæg og diktere, hvad der er interessant for andre. At det så er blevet fulgt op med nedladende sprogbrug, har ikke gjort tingene bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget enig i Goldfingers betragtninger vedr. Rejse's berettigelse her på forum.

Hans praktiske informationer vedr. udenlandske aktiviteter er meget nyttige :idea: . hans "politiske" og belærende betragtninger :ugeek: springer jeg over.

En god ting ved Rejse' er at han aldrig kommer med personangreb og/eller er nedladende overfor andre :) .

En skidt ting ved Rejse' er det at nogle lader sig provokere af hans stil, men det er vel ikke så meget en fejl ved Rejse', som en fejl ved de provokerede ;)

Venligst

Spunsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Spunsen, hvis man har en stil som provokerer mange ja så falder det jo altså tilbage på forfatteren af denne stil. Derom ingen tvivl. Det er for nemt at sige det andet. Enig i at de udenlandske anmeldelser har værdi men det er heller ikke der kritikken går.

Goldfinger, du forsvarer Rejsenetværk og kritiserer kritikken af ham, men du har slet ikke forstået hvori kritikken har rod.

LuckyLuke kom med en munter bemærknin om Rejsenetværks genoptryk af anmeldelserne, men ellers er der ingen der har kritiseret at Rejsenetværk laver genoptryk af sine anmeldelser, der er ingen der har kritiseret hans anmeldelser og det er hans anmeldelser, han er blevet takket for. Der er ingen der påstår, at hans anmeldelser er årsag til ballade, som du påstår. Så lad være med at påstå noget sådan, det er i bedste fald ikke korrekt - sagt på den pæne måde.

Det som Rejsenetværk kritiseres for, er bl.a. at han sender LANGE DEBATindlæg uden reelt indhold af sted (ikke anmeldelser), at han forsøger at dreje forummet og forummets indretning og tiltag på forummet over på sine kæpheste osv osv.

Rejsenetværk ville ændre .com fuldkommen. Det lagde han ikke skjul på. Han ville reformere forummet, byde hele branchen indenfor på forummet, oprette kundeklubber sammen med branchen på forummet, lave det om til betalingsside osv osv. Det er heller ikke korrekt at Administrator bukkede under for presset på Hedomax.com i relation til Rejsenetværk. Rejsenetværk er blevet smidt ud på de andre forums han havde været på for inden, og der var et pres på Administrator for at få ham smidt ud, men det gjorde han ikke. Han bukkede nerop ikke under for det pres. Der hvor Rejsenetværk kan være årsag til ballade og mudderkastning er netop, når han tror, at hans lille verden er den vigtigste for alle andre også og at forummet bør indrettes så det passer til ham. Det var det som igen og igen var årsagen til balladen på .com. Sådan er det endnu ikke på .net men de spæde tegn er begyndt at vise dig.

Du skriver at der er var nogle på .com der skulle diktere hvad der var interessant for andre. Det har du helt ret i og disse nogle var Rejsenetværk. Blev der spurgt efter en mørk pige i Kbh svarede Rejsenetværk malende om hvorfor han i stedet skulle tage til FKK i Tyskland og finde en mørk pige. Der blev sat forslag i søen om hvordan forummet skulle indrettes, hvordan forummet skulle kontakte branchen og oprette kundeklubber, hvordan pigerne kunne sætte priserne ned hvis de gjorde det ene og det andet, der blev lavet massive reklamekampagner for de sexparties Rejsenetværk også nu engang selv synes var interessante – selv i debatter om helt andre ting – så gik man ind og skrev om sit eget foretrukne sexparty selvom det intet havde med debatten at gøre osv osv. Så du har helt ret Goldfinger, at der var nogen, der havde travlt med at diktere hvad der var interessant for andre.

Det er korrekt at man bare kan ignorere Rejsenetværk, men ingen ej heller du Goldfinger, skal knægte andres ytringsfrihed, og hvis Rejsenetværk har lyst til at sende lange DEBATindlæg af sted, står det frit for enhver at kritisere disse. Og har du et problem med det Goldfinger, så spring kritikken over. Du skal i hvert fald ikke diktere hvad andre skal skrive eller gøre. Og Administrator har netop oplyst også op at der er meget højt til loftet på .net !

Egentlig ville jeg slet ikke rippe op i alt det med .com så detaljeret men ovenpå Goldfingers indlæg så blev det alligevel sådan.

Jeg tror de fleste af os bare ønsker et forum hvor vi i ro og mag kan fortælle om gode oplevelser og selv få gode tips om de samme.

Personligt så har jeg ingen intention om at debattere Rejsenetværks debatindlæg tit - så som en beroligelse til dig Goldfinger, så skal du nok ikke forvente at jeg gør det ret ofte, ikke fordi du måtte ønske at det er sådan, men fordi jeg hellere vil bruge tid på noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin følger nok med og tænker sit?

Jeg foreslår at han sætter hængelås på, så det ikke udvikler sig på samme måde omkring min person, som på .com - det er bedst at tage det i opløbet, jeg har startede ikke, men jeg fulgte op, og det burde jeg ikke have gjort.

Skal gerne foreslå admin at låse min profil i 14 dage, som en ny standard for en hurtigere konsekvens, så kan jeg være den første det sker for, hvis det bliver brugt koncekvent tror jeg at det kan begrænses effektivt at det går som det gik på .com

Plukker man 1 - 2 personer ud på en side, eller fra begge sider, og lukker ned for dem/os i 14 dage, ( og gør det hurtigt i opløbet ) vil det nok give ro på, lægge en dæmper på trangen til at forsynde sig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luke.... godt indlæg. Jeg er jo en stor fortaler for KISS - Keep It Short and Simple. Så jeg vil bare tilføje at for mig handler det på disse fora kun om en ganske lille ting (og denne beskrivelse må jeg takke et mange-årigt bekendtskab for). Hvis man føler sig forulempet af det eller har svært ved at se den dybere underfundighed, så kan jeg anbefale mental kontanthjælp:

"Vi skal bare knalde nogle damer og blære os med det" (Citat: Il D - anno sidst i 90'erne)

Jeg tror han brugte et andet ord end "damer" men det er jo de politisk korrekte nye årtusinde :)

Alt det andet fis med brancheorganisationer, foreninger og en voldsom optagethed af branchen kan man efter min mening dyrke andetsteds. Og selv om dialogen med daaaaarmerne kan være sød og sjov, så kan man for min skyld også sagtens undvære.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Jeg foreslår at han sætter hængelås på, så det ikke udvikler sig på samme måde omkring min person, som på .com - det er bedst at tage det i opløbet, jeg har startede ikke, men jeg fulgte op, og det burde jeg ikke have gjort.

Skal gerne foreslå admin at låse min profil i 14 dage, som en ny standard for en hurtigere konsekvens, så kan jeg være den første det sker for, hvis det bliver brugt koncekvent tror jeg at det kan begrænses effektivt at det går som det gik på .com

Plukker man 1 - 2 personer ud på en side, eller fra begge sider, og lukker ned for dem/os i 14 dage, ( og gør det hurtigt i opløbet ) vil det nok give ro på, lægge en dæmper på trangen til at forsynde sig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvor er sådan et indlæg fra dig altså forudsigeligt men tragikomisk Rejse. Hængelås. Karantæne.

Næste gang, og bare een gang for at vise at du godt kan: TÆNK før du poster et af dine indlæg. Det er lidt nemmere og stedet her bliver et rart sted at være. For alle.

Ellers er jeg helt enig med min næsten navnebror Luke. Derudover, værket har i ca. 10 år huseret på både VL og .com og vist også en 3. side jeg ikke husker navnet på. På VL blev han smidt ud (selvom han selv vælger at tolke det som gik han selv - men vi er nogle der husker) Og på .com ville han nok også være blevet smidt ud såfremt sitet ikke var gået i hi.

Alle steder skulle reformeres for andres regning og arbejdskraft. Rundkreds seancer for mutre og piger skulle der indføres. Og som Luke skriver - kundeklubber. Om det var i et naivt håb om selv at få den gratis danske fisse han selv siger at han ikke har råd til at betale for, vides ikke. Men kvalmende var og er det.

Som een skriver herinde. Værket har nu haft 3-4 måneder uden .com. Der var været rigeligt med tid til at han selv designede “Værkets Ultimative Bolle Site”. Men nej - hellere få andre til at gøre det og måske få lidt gratis fisse samtidig.

Jeg græmmes!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu må jeg hellere lige komme på banen i denne tråd. Alle har naturligvis lov til at deltage i debatten herinde. Så længe vores regler bliver overholdt, og så er det altså uanset om der er andre brugere der ikke bryder sig om personen skriverier, i disse tilfælde er ignorer knappen let tilgængelig.

Jeg har godt lagt mærke til Rejsenetværk mange idéer og forslag til hvilken drejning forumet skal tage. Men jeg kan selv sortere i hvad jeg syntes er godt, og hvad jeg syntes er helt hen i vejret.

Lige i øjeblikket er det eneste der arbejdes på, at finde ud af at konventere denne side til Hedomax.com, hvordan fremtiden for Hedomax.com kommer til at blive, kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om, da jeg intet har med denne side at gøre.

Men lad os nu bevare den gode stemning her inde, og hvis der er en debattør i slet ikke er enige i, så tryk ignorer ved personen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Luke

Goldfinger, du forsvarer Rejsenetværk og kritiserer kritikken af ham, men du har slet ikke forstået hvori kritikken har rod.

Det er tydeligt, at du heller ikke har forstået mig og det tjener ikke noget formål, at vi indleder en pennefight, når du mener, at det er mig, der har forsøgt at knægte andre. Skal vi ikke bare lade den ligge der og ønske hinanden god weekend, når den engang kommer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...