Hop til indhold
Jernsvinet

Gdansk Red Light district

Recommended Posts

Ville en aften gå en tur på Dlugi Targ https://en.wikipedia.org/wiki/Long_Market

og havde egentlig ikke forventet at blive stoppet af en ung fyr i en rød termojakke, der tilbød at jeg gratis kunne komme på en Strip-bar kaldet Obsession, da jeg ingen steder på nettet havde fundet annocer for sådanne steder i Gdansk - og heller ikke rigtig siden - så på den måde holder de åbenbart lav profil?. Fyren virkede nu ellers flink nok, men jeg synes jeg kender ideen med sådanne strip-klubber, så jeg valgte at gå videre og fandt nu Red Light Pub:

https://www.facebook.com/redlight.gdansk/?rf=215623011832945

https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g274725-d10744564-Reviews-Pub_Red_Light-Gdansk_Pomerania_Province_Northern_Poland.html

Hvor jeg fik en øl, der ikke smagte særlig godt og jeg gad kun drikke halvdelen - men der var masser af gæster til den alt for lille bar, hvor de havde alt mulig tingeltangel stillet op, så de knap nok kunne servere gæsterne - og kasseapparatet var bare en halvfyldt skuffe ved bagvæggen, som de trak ud ind - men lidt upraktisk at de hvergang også skulle vende ryggen til kunderne for at gøre det - og folk måtte stå i kø i lang tid, selvom de 3 mænd i baren konstant løb rundt om hinanden.

På vej tilbage mødte jeg nu  på ca. samme sted en ung pige, som jeg i første omgang troede ville tilbyde sig - men hun ville have mig hen på en anden Strip-club - nå ja, tænkte jeg - lad mig da i det mindste se hvor det ligger - det lå så i den anden ende af Dlugi Targ og hun måtte flere gange betone at nu var vi der snart - dvs. i et lyserrødt hus på Dlugi nr. 74 med en kort rød løber uden foran og 4 flotte messingstænger med kæde på - så entreen så rimelig indbydende ud. På vej derhen, ville hun have mig til at betale for entreen direkte til hende - så ville jeg komme gratis ind  ;-) . Indenfor så jeg så de havde en stak sedler med navne på og hun blev vist noteret at have shanghajet en kunde på gaden.

Indenfor blev jeg så vist hen i en sofa, hvor jeg bestilte en øl til 19 zl - ca. kr. 35,- - meget rimeligt i forhold til udsigten, hvor en smuk lille ung mørkhåret pige vred sig rundt om en stripperstang og viste sine særdeles flotte naturlige bryster frem. Jeg havde håbet hun bagefter ville komme over til mig, da hun var lige min smag, men hun satte sig et andet sted.

Snart fik jeg dog selskab af en slank ung pige med rødbrunt hår, der gerne ville konversere lidt - og det gik fint et stykke tid, men nu var det altså hendes tur til at strippe og kravle op i stripperstangen - og det må jeg sige - det var hun særdeles god til  og sluttede af med nærmest at kravle hen over gulvet til mig - der var sådan set heller ikke andre kunder. Nu kom servitricen så og satte sig på den anden side og mente jeg burde give pigen en drink eller drikkepenge. Det formåede jeg dog at afvise, men nu var der special show, hvor pigen lavede lapdance på mig og jeg skulle åbenbart drikke Tequila og suge saften direkte af en citron, som hun klemte mellem brysterne - det lod mig nu ikke helt upåvirket - så bagefter kunne jeg ligesom ikke mere undslå mig for at byde på en drink til kr. 180,- ;-)

Pigen ville nu have mig med in Private Zimmer - men det ved jeg at jeg ikke har råd til - eller til at give hende drikke penge - eller flere drinks som barpigen igen og igen forsøgte at overtale mig til - så selvom vi havde haft en god konversation, syntes hun måske ikke jeg var værd at ofre mere tid på, så jeg fik endelig lov til at sidde lidt alene og nyde lidt strip - men nu kom der så en ny model og ville gøre mig selskab - og efter et stykke tid kom den enerverende barpige igen og ville have jeg skulle købe flere drinks og give drikkepenge for at pigerne  lavede strip-shows for mig - men jeg fastholdt at jeg var på vej hjem og bare lige skulle have drukket min øl - men inden jeg gik, stak jeg nu den nye pige 100 zl, da jeg også syntes hun havde lavet et godt strip-show og været behagelig at snakke med.

Pigerne havde fortalt at der omkring Dlugi Targ lå 4/5 lignende strip-joints - og jeg kunne da også se at der rundt omkring stod et par spejdere, men nu mødte jeg fyren i den røde jakke igen - og selvom pigerne havde talt dårligt om Obsession gik jeg alligevel med til at kigge indenfor og købe en enkelt øl. Her var der også gang i et strip-show for nogle meget få gæster og jeg var lige ved at tænke, at har man set et strip-show - så har man set dem alle - men jeg må dog sige at de strip-shows jeg så i Gdansk var med langt yngre og flottere piger - og langt bedre og mere atletiske, end jeg nogenside før har set i Hamburg eller andre steder.

Pludselig var der også her special-show og pigen, der netop havde lavet et fantastisk strip-show kom over til mig og begyndte at lave lap-dance, mens der blev placeret 2 shots på bordet, som hun betonede vi skulle drikke sammen - men jeg skulle ikke nyde mere - og jeg skulle også ud at køre i bil. Da jeg så ville gå, ville pigen absolut vise mig noget og trak mig ind bagved, hvor der bag tunge forhæng var røde sofaer, men da hun så ville til at trække forhænget for, tænkte at jeg nu var det vist med at finde udgangen

 - og det var vist meget godt:

http://blog.inyourpocket.com/poland/2017/07/caught-with-their-pants-down-police-raid-controversial-gdansk-strip-club/

https://www.inyourpocket.com/gdansk/adult-entertainment

Ellers kan man her se noget, af det der ellers tilbydes af aftenliv i Gdansk:

http://www.nightlife-cityguide.com/en/guide-nightlife/Gdansk-night-life-nightlife-nightclubs/

Det er også muligt at ankomme standsmæssigt:

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super skriv. Og meget informativt. Meget. 

Det er dine og andre bidragyderes skriv i den kaliber, som dine beretninger fra Gdansk har, der gør det interessant og givende at komme på EG.

Tak :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...