Hop til indhold
messi61

Nadia

Recommended Posts

Guest rshumi

Jeg kan tage én for holdet og ringer til hende i morgen inden hun tager afsted. Melder tilbage hvordan det gik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde lavet en aftale med hende til i dag men en time senere aflyste hun. Så er tingene bare i orden. Det var der mange der kunne lære af. Tog så... for gud ved hvilken gang... en tur med Penelope. Hun er i min top 5

Glæder mig til at høre om jeres erfaring med Nadia. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
messi61 skrev, 1 time siden:

Havde lavet en aftale med hende til i dag men en time senere aflyste hun. Så er tingene bare i orden. Det var der mange der kunne lære af. Tog så... for gud ved hvilken gang... en tur med Penelope. Hun er i min top 5

Glæder mig til at høre om jeres erfaring med Nadia. 

Hun har ikke aflyst min tid, så jeg formoder min aftale stadig er gældende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 2 timer siden:

Havde lavet en aftale med hende til i dag men en time senere aflyste hun. Så er tingene bare i orden. Det var der mange der kunne lære af. Tog så... for gud ved hvilken gang... en tur med Penelope. Hun er i min top 5

Glæder mig til at høre om jeres erfaring med Nadia. 

Hej Messi har du link til Penelope og hvor er vi henne i byen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi

Aftale tid kl. 14 for 30 minutters knald. Hun er buttet end billederne viser (Hvis det er hende på billederne). Dog ikke tyk eller på den måde overvægtig. Ellers er hun sød og imødekommende.

Hun er god til at sutte og lader til at nyde det. Jeg var i hvert fald tilfreds og tømt ud. Dog var stedet ikke diskret på grund af vejarbejde og masser af trafik på Nyborgvej.

Hun bliver tre dage endnu, inden hun tager videre mod Aarhus og derefter hjem til Polen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
rshumi skrev, for 5 timer siden:

Aftale tid kl. 14 for 30 minutters knald. Hun er buttet end billederne viser (Hvis det er hende på billederne). Dog ikke tyk eller på den måde overvægtig. Ellers er hun sød og imødekommende.

Hun er god til at sutte og lader til at nyde det. Jeg var i hvert fald tilfreds og tømt ud. Dog var stedet ikke diskret på grund af vejarbejde og masser af trafik på Nyborgvej.

Hun bliver tre dage endnu, inden hun tager videre mod Aarhus og derefter hjem til Polen.

Hvis det er i kælderen, så benyt indgangen fra gården ...

Så undgår du vejarbejdet...

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...