Hop til indhold
Guest flinkmand

Skuffende oplevelse hos Sexy Sofia i Odense

Recommended Posts

Guest flinkmand

https://annoncelight.dk/showad/227430

Havde lavet aftale med pigen i dag, og må sige at det ikke var nogen superduper oplevelse. Hun er noget mindre end billederne viser, og samtidig er hendes figur en smule buttet, ligesom hendes ben er noget kraftigere end på billederne. Hun har et smukt ansigt og var da sød og venlig. Hendes bryster er pumpet op med vand, og jeg måtte dårligt berøre dem da hun sagde at de var meget følsomme - og så hjælper det jo ligesom ikke ret meget at hun er flot udstyret. Alt i alt synes jeg ikke at oplevelsen var noget særligt - hun virkede ikke til at have den vilde interesse i det hun laver, men selvfølgelig kan det jo være at man ikke lige klikker, og derfor kan andre selvfølgelig godt have andre oplevelser af hende.

Hun er i Odense indtil på søndag, hvorefter hun rejser hjem til Tjekkiet, men der bliver ingen genbesøg herfra.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Sofia til en hurtig tur for nogle dage siden og der havde hun ingen problemer med brysterne. Du har nok ret i at hun har taget lidt på, men hun tænder mig stadig nok til at jeg var kampklar inden hun overhovedet havde rørt ved "den lille", hvilket ellers sker sjældent for mig efterhånden. Så jeg tror det må være noget med kemien der har gjort forkellen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende to-tre inkl. en trekant med hendes veninde, som jeg har glemt navnet på.

Alle gange har Sofia været super skøn og behageligt selskab. Hun er lidt miljøskadet og har ikke det højeste serviceniveau, men jeg kunne sagtens besøge hende igen. Hendes billeder er ikke ægte, men jeg synes egentlig de er fint vejledende. Jeg blev ikke skuffet første gang jeg så hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende og jeg var ikke så glad da jeg gik.

Noget ældre end jeg havde forestillet mig, meget følsomme bryster, nærmest ømme. Slikkede hende 10 sekunder, så begyndte hun at pive over hun kunne føle mine tænder. Jeg fik en fornemmelse af at det skulle overstås så let og hurtigt som muligt

Kan finde mange bedre piger at bruge penge på

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...