Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712 billede 4 er helt sikkert hende.

hvis alle får samme behandling som mig, så kan man kun gå glad derfra.

fik SMS 10 min før jeg ankom, med spørgsmål om vi lige kunne skyde aftale 10 min. Og det var helt fint, bare man ved det, og ikke står på gaden og ringer på uden at nogen lukker op. Gib var lige mødt da jeg ankom og var ved at tørre sit hår, så Meena fulgte mig ind på værelset, og fik lige et kig på Gib i g streng, så allerede der vidste jeg at kroppen var som jeg godt kan lide, petit, uden at være mager.

Jeg må sige at det var den mest pirrende og sensuelle massage, jeg nogen sinde har fået. Sagde selv til hende at massage mest var for hyggens skyld og skal love for jeg hyggede. Pik, nosser og mellemkød blev hele tiden berørt mens jeg lå på maven, en smule b2b gav hun også, inden jeg skulle vendes. Nøjagtigt det samme skete da jeg lå på ryggen, hun sad mellem mine ben og massagerede rundt om sporti2'eren og kælede med pikken. Ikke noget hurtigt frem og tilbage, men mere sådan lidt kærtegn og "hygge". Ingen finger i røven, heldigvis.

der blev bygget op til sex, og det fik jeg. Var omkring mange stillinger, og med sådan en petit pige, kan man knalde stående med hende hængende omkring halsen, og briksen er i en supergod højde til også at knalde hende, når jeg står på gulvet, og hende liggende på briks. Heldigvis kunne jeg holde længe idag og stoppede op nogle gange bare for at holde endnu længere. Tiden går for stærkt når man knalder en dejlig pige.

som billedet viser, er hun tynd petit, uden at være mager, med den dejligst lille røv. Små bryster med store brystvorter og et rigtigt sødt ansigt som samtidigt er meget smilende. Hun var meget berørings venlig.

hun ville helst ikke slikkes (fik dog overtalt hende) ville helst give blow med kondom (fik dog overtalt til uden) og spurgte ikke til kys, men hun tilbød det heller ikke selv. Så havde de ting været en selvfølge, så havde det nok været den bedste oplevelse EVER.

massagen og hendes krop gør at jeg giver hende de bedste anmeldelser. Håber hun lever op til det ved alle andre også.

hun sagde at hun ville være her i 3 uger ialt, og har vist været her 3-4 dage allerede

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg prøvet begge de skønne på samme tid..

en time med 4 hænder, 2 smukke kroppe, på hver deres måde. 2 sæt petite bryster, faste og runde. Deres numser er fantastiske, og lod sig bruge. Og deres stramme misser smagte eventyrligt

masser af GFE fra begge, støn, liderlighed og karma

de varmeste anbefalinger herfra

70 min senere stod jeg på gaden, med et smil op om begge ører :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/228712 billede 4 er helt sikkert hende.

hvis alle får samme behandling som mig, så kan man kun gå glad derfra.

fik SMS 10 min før jeg ankom, med spørgsmål om vi lige kunne skyde aftale 10 min. Og det var helt fint, bare man ved det, og ikke står på gaden og ringer på uden at nogen lukker op. Gib var lige mødt da jeg ankom og var ved at tørre sit hår, så Meena fulgte mig ind på værelset, og fik lige et kig på Gib i g streng, så allerede der vidste jeg at kroppen var som jeg godt kan lide, petit, uden at være mager.

Jeg må sige at det var den mest pirrende og sensuelle massage, jeg nogen sinde har fået. Sagde selv til hende at massage mest var for hyggens skyld og skal love for jeg hyggede. Pik, nosser og mellemkød blev hele tiden berørt mens jeg lå på maven, en smule b2b gav hun også, inden jeg skulle vendes. Nøjagtigt det samme skete da jeg lå på ryggen, hun sad mellem mine ben og massagerede rundt om sporti2'eren og kælede med pikken. Ikke noget hurtigt frem og tilbage, men mere sådan lidt kærtegn og "hygge". Ingen finger i røven, heldigvis.

der blev bygget op til sex, og det fik jeg. Var omkring mange stillinger, og med sådan en petit pige, kan man knalde stående med hende hængende omkring halsen, og briksen er i en supergod højde til også at knalde hende, når jeg står på gulvet, og hende liggende på briks. Heldigvis kunne jeg holde længe idag og stoppede op nogle gange bare for at holde endnu længere. Tiden går for stærkt når man knalder en dejlig pige.

som billedet viser, er hun tynd petit, uden at være mager, med den dejligst lille røv. Små bryster med store brystvorter og et rigtigt sødt ansigt som samtidigt er meget smilende. Hun var meget berørings venlig.

hun ville helst ikke slikkes (fik dog overtalt hende) ville helst give blow med kondom (fik dog overtalt til uden) og spurgte ikke til kys, men hun tilbød det heller ikke selv. Så havde de ting været en selvfølge, så havde det nok været den bedste oplevelse EVER.

massagen og hendes krop gør at jeg giver hende de bedste anmeldelser. Håber hun lever op til det ved alle andre også.

hun sagde at hun ville være her i 3 uger ialt, og har vist været her 3-4 dage allerede

Mange tak for din fortæling lækker opleves kan man forstå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 77scut

Så fik jeg også prøvet Gib til lidt andet end massage.

Havde gået og fantaseret om en gang massage med Gib så jeg fik aftalt tid, lidt over lukketid men det var ok, undervejs kom jeg til at tænke på min oplevelse med Meena den anden dag og blev enig med mig selv om at jeg nok gerne ville prøve 4 hænder denne gang

Velankommet til stedet ringer jeg på og en ukendt pige lukker op og spørgere om jeg har bestilt tid, derefter føre hun mig til massagerummet hvorefter hun går igen, der går ikke længe før Gib dukker op og siger der går lige et par minuter før hun er klar, men jeg kan gøre mig klar imens. Da hun kommer smilende tilbage igen spørger jeg til Meena, men får at vide at hun er ude og om jeg hellere vil have hende, "nej det vil jeg ikke", så får aftalt en gang oliemassage med ekstra, hun går i gang med massagen, er meget opmærksom på om det er for hårdt? beder hende dog om at trykke lidt hårdre da jeg godt kan lide at mærke man får massage. Efter nogle minutter prøver jeg at forklare hende at grunden til at jeg spurgte efter Meena var at jeg gerne ville havde 4håndsmassage, hun siger så at hun kan spørge den anden pige om hun er med på den, " ja ok", var ikke lige pigen jeg havde fantaseret om men hvad fanden hun var jo pæn nok og med store bryster, der gik lige et par minutter før at hun var klar så Gib fortsatte massagen af mine ben med dejlige berøringer af mine boller når hun nåede op for enden af dem.

Den anden pige kommer ind og Gib flytter sig op til min ryg og den ukendte begynder med mine ben, det var godt, traditionel thaimassage med indblandet olie, knæk af tære og alt der dertil sig høre på et tidspunkt skal Gib på toialetet så den ukendte kravler op på ryggen af mig hvor hun begynder at massere med hendes ben, noget jeg ellers kun har prøvet I Thailand, er meget tilfreds.

Da Gib kommer tilbage går der ikke længe før jeg skal vende mig om, endelig så jeg kan kikke på de to piger der er i gang med at give mig massage, det fortsætter noget tid, den ukendte er en god massør og går rigtigt i detaljer. Lillemanden er efterhånden begyndt at røre på sig og de to pigers hænder begynder at arbejde mere og mere i det område, lukker øjnene lidt og pluselig kan jeg mærke at den ukendte begynder at smide tøjet så jeg åbner øjnene og ser to nøgne piger der giver mig behandling, dejligt, piller lidt ved Gib og hun føltes dejligt våd den ukendte begynder nu at rettet hendes opmærksomhed mod min overkrop og Gib får listet en gummi hat på og begynder på det franske jeg ligger med nogle stor bryster i ansigtet og nyder livet, efter lidt tid kravler Gib op og begynder at ride mig, der går dog ikke længe før jeg beder hende stoppe da jeg ellers vil komme, dette gør hun og begynder at massere mine lår igen, jeg retter min opmærksom hed mod brysterne igen og uden at jeg ligger mærke til det er min lille ven igen i munden på Gib, den ukendte begynder at snakke noget om at tiden er ved at gå så jeg opgiver at stoppe Gib der er i fuld gang med at give et godt blowjob og aflevere klatten i gummi drengen mens jeg har bryster over hele hovedet.

Bliver tilbudt et bad som jeg takker ja til og på vej gennem køkkenet ser jeg lige Meena som er kommet tilbage igen, får taget et bad og tilbage til massagerummet for at få tøj på og afregne for den ydede service, Gib spørg om jeg vil have noget og drikke og det siger jeg ja tak til,; da det er over deres lukketid får jeg lov at blive lidt og får snakket noget mere med Gib, en rigtig dejlig pige at snakke med, fuld af liv og glæde, når også hilse på Meena inden at jeg går.

Set i bakspejlet skulle jeg nok bare have nøjes med Gib da jeg fandt ud af at Meena ikke var der men det var nu dejlig tur alligevel, ikke mindst pga den søde Gib.

For Info så ved jeg ikke hvem den ukendte var, fik ikke fat I hendes navn men hun er der vist ikke så tit, men hun er god til traditionel thaimassage med behandlende virkning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gib rejser hjem i eftermiddag, så skynd jer drenge hvis i skal nå det.

er lige kommet hjem efter endnu en tur hos Gib. 1 time til den sædvanlige pris på kr.1200,-

lige som sidste gang, har jeg ikke fortrudt at jeg valgte Gib. Hun er utrolig sød og smilende og har den her petitie krop med små bryster med store vorter, ingen strækmærker eller tatoveringer, så det var optur. Hun er ikke skide glad for at blive slikket, men man kan godt få lov.

denne gang startede hun massage med varme håndklæder under og over mig, inden hun gik til den mere bløde massage, hvor hun virkelig forstår at pirre med hænder og hele kroppen. Røv og nosser bliver kærtegnet utroligt meget, så man ligger bare og glæder sig til man skal vendes om.

om på ryggen og så får hele forsiden en tur, inden hun giver en form for lingam massage blidt og afvekslende, som så går over i blow uden. Så sex hvor hun spillede sig til en orgasme ved ridetur (tror aldrig rigtig på det) igennem hele paletten af stillinger. Hun kunne ikke forstå at jeg kunne holde så længe idag, og kiggede op på uret, hvor jeg kunne sige, vi har masser af tid :-) man kan kneppe igennem med hende, ikke noget med at holde imod eller andre tricks. Efter sex fik jeg lidt mere massage og hun sluttede den af med at sidde mellem mine ben og give mine boller og mellemkød massage, og som hun sagde” no more sex, but This massage good for men”

igen en super tur til Fredericia, ærgerligt at der så kun er Linda tilbage efter i dag (hun gør det forøvrigt også godt), men måske der så komme en ny man skal prøve :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...