AalborgLook 5177 Skrevet 22. Januar, 2018 @Rejsenetværkskriver nogle gange meget lange indlæg, men hvad siger i til denne annonce Fotozuzan To much? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 22. Januar, 2018 Hun forstår da at fatte sig i korthed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 22. Januar, 2018 Med al den tekst og beskrivelse af dit og dat, en helvedes masse billeder osv, ville det da for hende være oplagt at få en hjemmeside, så det miskmask kan struktureres lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 23. Januar, 2018 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: @Rejsenetværkskriver nogle gange meget lange indlæg, men hvad siger i til denne annonce Fotozuzan To much? Hold da helt op...Hvis man har noget at spørge ind til efter denne smøre, så må man da være speciel. Den annonce kunne jo udkomme i bogform hvis det var. Men ja det ser da ikke ud til at man kommer til at kede sig trods alt, men kan da godt være nogle sætter forventningerne højt inden et møde hvis de fik læst sig igennem det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 23. Januar, 2018 Den fylder ligeså meget som Blekingegadebandens sag i ringbind, det var vist 4500 ringbind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Januar, 2018 Det kan være, at hun har fået en advokat til at sætte den sammen, så alle eventualiteter er dækket ind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 23. Januar, 2018 AalborgLook skrev, for 7 timer siden: @Rejsenetværkskriver nogle gange meget lange indlæg, men hvad siger i til denne annonce Fotozuzan To much? Hun må have redigeret i annoncen da den ikke er særlig lang/omfattende pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 23. Januar, 2018 (edited) Som den er nu, er den faktisk tet mangelfuld Venligst French Redigeret 23. Januar, 2018 af frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 23. Januar, 2018 Det var fra den ene yderlighed til den anden - fra laaaaang til kort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 23. Januar, 2018 Af og til kan man lure alderen/hvor lang tid pigen har været aktiv, udfra hvor lang og udførlig teksten er På div. datingsider kan man også støde på profiler med en mega lang tekst med krav til dit og dat, omfattende beskrivelser af egne fortræffeligheder mv. - og man begynder at forstå, hvorfor profilen ikke kan finde den eneste ene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 397 Skrevet 23. Januar, 2018 Det største turnoff for mig er “hvis du ikke får svar, betyder det jeg ikke er interesseret”. Jeg har set den flere gange på sugardaters, og det betyder at jeg væler tøsen fra, lige på stedet. Uanset hvor fræk og lækker, spændende og sexet, så er jeg ikke interesseret i sådan en pige/kvinde. (Selvom det som oftest er piger der siger den slags). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg