Hop til indhold

Århus onsdag den 24-jan

Featured Replies

Skrevet
Citat

Hej med jer, gode venner  og veninder 

Nu på onsdag omkring kl 12 har jeg en ledig time i Århus City/ nord, har i et godt forslag til, hvad og hvem jeg kan besøge den dag?

Jeg vil gerne have en halv time inkl. superfransk, tungekysser ikke - pt, og måske ingen Fuck, er der nogle gode bud ?

For 2 uger siden havde jeg også lidt ekstra tid i Århus, der besøgte jeg Jasmine på Ny Banegårdsvej, det var som sådan Ok, men det var længe siden , grundet sygdom, at jeg havde fået sex, så efter få minutter var det lige før, jeg nåede lige i sidste øjeblik og rykke hendes mund væk, så fortsatte hun med højre hånd, den fik jeg også fjernet, men så overtog hendes venstre hånd, og så røg kanonen af, æv

Jeg havde en god snak med Jasmine bagefter, for jeg vil gerne trække udløsningen længst muligt, men Jasmine kunne ikke forstå, at når en mand gang, så skal klatten afleveres, - jeg kommer normaltvis ikke ved depiger, spm ikke respektere mine legale lyster, 

Så har i et godt bud, så skriv endelig, ellers er det et par Thaibutikker på Randersvej og Tåsingegade der måske skal tjekkes ud

gos aften til jer alle

Kh Servicesboy

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.