Hop til indhold
Guest Servicesboy

Århus onsdag den 24-jan

Recommended Posts

Guest Servicesboy
Citat

Hej med jer, gode venner  og veninder 

Nu på onsdag omkring kl 12 har jeg en ledig time i Århus City/ nord, har i et godt forslag til, hvad og hvem jeg kan besøge den dag?

Jeg vil gerne have en halv time inkl. superfransk, tungekysser ikke - pt, og måske ingen Fuck, er der nogle gode bud ?

For 2 uger siden havde jeg også lidt ekstra tid i Århus, der besøgte jeg Jasmine på Ny Banegårdsvej, det var som sådan Ok, men det var længe siden , grundet sygdom, at jeg havde fået sex, så efter få minutter var det lige før, jeg nåede lige i sidste øjeblik og rykke hendes mund væk, så fortsatte hun med højre hånd, den fik jeg også fjernet, men så overtog hendes venstre hånd, og så røg kanonen af, æv

Jeg havde en god snak med Jasmine bagefter, for jeg vil gerne trække udløsningen længst muligt, men Jasmine kunne ikke forstå, at når en mand gang, så skal klatten afleveres, - jeg kommer normaltvis ikke ved depiger, spm ikke respektere mine legale lyster, 

Så har i et godt bud, så skriv endelig, ellers er det et par Thaibutikker på Randersvej og Tåsingegade der måske skal tjekkes ud

gos aften til jer alle

Kh Servicesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...