Hop til indhold

Recommended Posts

Fausto skrev, 1 time siden:

Lad mig høre jeres erfaringer. Hvilken trans har den største pik (længste og tykkeste)? Og hvem kan levere den største ladning sperm?

Jeg tror ikke jeg har oplevet hende endnu, men det er mit indtryk at de fleste er ret glad for Trans Ellen - grundet størrelsen. Når jeg siger at jeg ikke tror jeg har oplevet hende, så er det fordi jeg ikke er helt sikker, om det var hende eller en anden jeg engang var sammen med for cirka 6-7 år på Amager.. Det håber jeg ikke jeg var..

Personligt er jeg glad for Trans Isabella. Desværre er hun aldrig kommet tilbage til København. Størrelsen er ikke monstrøs, men hun giver en rigtig god ladning.

Jeg har desværre ikke links til dem. Ellen er her vidst tit, men er ikke helt opdateret..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper

Tæt konkurrence mellem Amanda og Manuella - begge ca 22 cm og tykke men ret forskellige i form og farve. Jeg har kun set Manuella sprøjte og det var en fin stor portion. Type og kropsmæssigt er de to piger meget forskellige . med Manuella som kun er 160 cm høj, stor rund numse og bryster, så er Amanda 180 cm og meget slank. Begge søde og frække at være sammen med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
happycamper skrev, for 7 timer siden:

Tæt konkurrence mellem Amanda og Manuella - begge ca 22 cm og tykke men ret forskellige i form og farve. Jeg har kun set Manuella sprøjte og det var en fin stor portion. Type og kropsmæssigt er de to piger meget forskellige . med Manuella som kun er 160 cm høj, stor rund numse og bryster, så er Amanda 180 cm og meget slank. Begge søde og frække at være sammen med.

Begge er besøgt og mærket -  begge store pikke - Alanas var slap da vi lagde os, men voksede hurtigt til virkelig stiv hård og stor - vurderer ca 18-20 , En anelse krum mod den ene side. Manuellas er tykkere men hun opnåede aldrig rigtig stivhed - dog nok til hun kunne presse den op i mig. Enig med Happy i det han beskriver - vil til enhver tid vælge Alana.

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, for 14 timer siden:

Begge er besøgt og mærket -  begge store pikke - Alanas var slap da vi lagde os, men voksede hurtigt til virkelig stiv hård og stor - vurderer ca 18-20 , En anelse krum mod den ene side. Manuellas er tykkere men hun opnåede aldrig rigtig stivhed - dog nok til hun kunne presse den op i mig. Enig med Happy i det han beskriver - vil til enhver tid vælge Alana.

Han skriver ikke om Alana, men om Amanda :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
F67 skrev, for 1 time siden:

Han skriver ikke om Alana, men om Amanda :)

Jeg svarede uden mine briller på. Det ændrer jo også i indholdet af mit svar - jeg har ikke turdet besøge Amanda - ser også fysisk stor ud og en "anelse" maskulin synes jeg:-) Sorry my bad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med Belladenise eller veninden Jessica. De har vist også værktøjet i orden. Pt er de i Finland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigerne som klart løber med præmierne for kæmpe lem, store ladninger, og generelt bare dejlige tøser at besøge må være Ellen, Belladenise og Amanda.

De skal nok gøre selv de vel-udrustede herrere misundelige når de smider trusserne.

Alle tre forstår at gøre et besøg til noget super frækt og lækkert, og de formår alle at fylde din mund - først med kød, så med mælk ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak! Så vil jeg holde øje med, hvornår de er i Danmark - særligt Belladenise og Ellen. Er Belladenises pik virkelig lige så stor som på billederne? Den ser jo gigantisk ud - wow!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Argent skrev, for 5 timer siden:

Pigerne som klart løber med præmierne for kæmpe lem, store ladninger, og generelt bare dejlige tøser at besøge må være Ellen, Belladenise og Amanda.

Altså... Ellen og Amanda kan jeg ikke kommentere på da jeg ikke har besøgt dem. Men Belladenise (aka. Aythama) aflagde jeg et besøg i Marts 2016 hvor hun holdt til i en sidegade til Strøget (privat lejlighed). Jeg kan derfor bekræfte at flere af de billeder som findes af hende (og hendes lem) er ganske overdrevede. Det eneste billede jeg kunne finde som passer med virkeligheden er dette:

image.jpeg.b697e32266b4c084a714bc27b0bbf918.jpeg

Jeg vil derfor putte hende i samme kategori som f.eks. Alana dvs. ganske godt udrustet men ikke en decideret "hestepik". Iøvrigt havde Belladenise's diller en lidt spøjs form: bred forneden og tynd i toppen. Jeg kan efter eget besøg af Belladenise ikke genkende alle de fine anmeldelser hun har fået på ShemaleWiki...

Del dette indlæg

Link til indlæg
kosteskaftet skrev, for 5 timer siden:

Altså... Ellen og Amanda kan jeg ikke kommentere på da jeg ikke har besøgt dem. Men Belladenise (aka. Aythama) aflagde jeg et besøg i Marts 2016 hvor hun holdt til i en sidegade til Strøget (privat lejlighed). Jeg kan derfor bekræfte at flere af de billeder som findes af hende (og hendes lem) er ganske overdrevede. Det eneste billede jeg kunne finde som passer med virkeligheden er dette:

image.jpeg.b697e32266b4c084a714bc27b0bbf918.jpeg

Jeg vil derfor putte hende i samme kategori som f.eks. Alana dvs. ganske godt udrustet men ikke en decideret "hestepik". Iøvrigt havde Belladenise's diller en lidt spøjs form: bred forneden og tynd i toppen. Jeg kan efter eget besøg af Belladenise ikke genkende alle de fine anmeldelser hun har fået på ShemaleWiki...

Amanda kan jeg så ikke kommentere på, men Ellen har jeg kendskab til. Pænt stor, men heller ikke horse sized. Den eneste der har fået mig til at tænke OMFG, var Naomi Black Hammer. Turde ikke andet end at give hende et blow, hun har virkelig et jern der vil noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kosteskaftet skrev, for 6 timer siden:

... flere af de billeder som findes af hende (og hendes lem) er ganske overdrevede.

.... ganske godt udrustet men ikke en decideret "hestepik". Iøvrigt havde Belladenise's diller en lidt spøjs form: bred forneden og tynd i toppen. Jeg kan efter eget besøg af Belladenise ikke genkende alle de fine anmeldelser hun har fået på ShemaleWiki...

Mjaa, synes nu billederne var meget sigende da hun bad mig knæle foran hende - sad ihvert faldet ikke med tanken "Jeg er da blevet snydt for noget længde her".. Trak selvsagt ingen lineal frem, men syntes den passede overens med billederne og forventningerne :) Måske jeg bare er mindre kritisk når jeg er gejlet op :D

Synes dog ikke nogle af dem havde en decideret "hestepik" - den betegnelse forbeholder jeg størrelser a'la Nicol Lopez, omend jeg dog ta'r de billeder med et gran salt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Argent skrev, for 15 timer siden:

Mjaa, synes nu billederne var meget sigende da hun bad mig knæle foran hende - sad ihvert faldet ikke med tanken "Jeg er da blevet snydt for noget længde her"..

Altså... hvis du mødte en person som så sådan her ud da du besøgte Belladenise, så er jeg imponeret:

Image result for ts aythama shemale

Redigeret af kosteskaftet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dessverre ser det ikke ud til at noen som er nevnt i tråden er å treffe nå.

Er det noen aktuelle alternativ for "største pik (længste og tykkeste)? Og hvem kan levere den største ladning sperm? " ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...