Hop til indhold
kvinde 1966

Varm hilsen

Recommended Posts

kvinde 1966 skrev, for 38 minutter siden:

Sender en varm hilsen til alle jer skønne mennesker på en kold dag.. ;) 

Pas på jer selv og hinanden... <3

Tak <3 og pas på i trafikken derude. Her er sne, iskoldt og blæsende. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak i lige måde:).

men du kunne godt lige ha skrevet det lidt før, nu sidder jeg med hånden bundet ind... der var squ glat... :( ;):D

Redigeret af tilmodenQ

Del dette indlæg

Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 1 minut siden:

men du kunne godt lige ha skrevet det lidt før, nu sidder jeg med hånden bundet ind... der var squ glat... :( ;):D

Rigtig god bedring tilmodenQ, og så må du altså passe lidt på til en anden gang og måske kigge vejrudsigten inden du vover dig ud. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

RIgtig god bedring tilmodenQ, og så altså passe lidt på til en a nden gang og måske kigge vejrudsigten inden du vover dig ud. 

Man kan da bare se det hvide der ligger der og så tænke sig om.... når Der er sne  Kan der være glat...  

Kan se der ikke kommer smileys Med, der skulle være et par blink , smil og grin..  Smiler stort. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 5 minutter siden:

Øv øv det er jeg ked af.. Både med dig og jeg ikk var hurtig nok... ;) Skal prøve at gøre det tidligere næste gang.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...