Hop til indhold
MidnightCowboy

Sasa på DaisyClub

Recommended Posts

Jeg besøgte hende i dag - ligner ikke fotoerne, og hvis de er af hende, er det mange år siden. Og 5 - 7 kg større, og større end de sædvanlige piger hos Daisy. Glatbarberet med en lille dusk på toppen.

Blev lidt snydt, ringede og fik bekræftelse på at møde Utako, men da jeg kom åbnede Sasa og sagde, at hun var den eneste pige... Dørene til værelserne var åbne, og tomme, og jeg kunne høre pigefnis bag et forhæng, men Sasa påstod, at hun var den eneste pige.

Suttede rimeligt, bollede egentlig også meget OK, men have en lidt mærkelig lugt fra fissen, men kunne godt slikke hende. Hun er typen, der bruger en masse papir til at tørre af HELE tiden, og det irriterer i den grad! Hun havde lovet mig, at jeg måtte komme i munden, og det blev det ikke meget af, hun skulle ført tørre og gøre ved, og da salutten skulle afgives, så kom jeg bare i det papir hun holdt i hånden.

Komme ikke tilbage til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Juan skrev, den 22/1/2018 at 14:04:

Blev lidt snydt, ringede og fik bekræftelse på at møde Utako, men da jeg kom åbnede Sasa og sagde, at hun var den eneste pige... Dørene til værelserne var åbne, og tomme, og jeg kunne høre pigefnis bag et forhæng, men Sasa påstod, at hun var den eneste pige.

Når de - eller "Mutter" begynder på det ævl om, at det er den eneste pige, så sig at du vil gå igen - og begynd at gå mod udgangen... så plejer der at blive kaldt og "resten" af pigerne kommer frem og du kan vælge den du kom efter.
Det plejer jeg at gøre - og har virket indtil nu :-) 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Sasa i går og havde en ret god oplevelse.  Sasa er ikke særligt høj - omkring 155 tror jeg, hvilket jeg godt kan lide.
Det er dog rigtigt nok, at der er kommet nogle kilo på siden billederne. Men hun havde nogle dejlige bryster - de er også vokset.
Hun har lidt sovekammer øjne - slet ikke som på billederne.

Sasa er en lidt forsigtig type, hvilket jeg tænder på.  Jeg er ikke vild dem, der hiver og flår i banditten to minutter efter man har smidt tøjet.
Og det passer mig fint, at hun holder mig lidt tilbage i min iver - så tænder jeg endnu mere.  Det er mig, der skal have initiativet.

Hun suttede mig lidt til at starte med, igen langsomt og forsigtigt - lige min stil.  Men kort efter måtte jeg tage hende.

Så rigtig godt tændt, gennemkneppede jeg hende så hårdt jeg kunne i knap en halv time.  Jeg slikkede hende ikke, så jeg kan ikke kommentere på hvordan hendes fisse duftede/lugtede.
Det virkede til at hun godt kunne lide, når jeg holdt hende fast og kneppede til. De små støn var bare guf!

På trods af kondomet var jeg hen imod slutningen nærmest øm i pikhovedet af at kneppe hende så hårdt.
Så hun afsluttede mig med et handjob.

Alt i alt en rigtig god oplevelse og vil gerne besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...