Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen, der har erfaring med Annastasia? Jeg tænker umiddelbart, at jeg ville føle mig ret dum, hvis jeg overførte penge til hende på MobilePay inden besøget, som hun kræver. Men på den anden side: Hvis andre har haft gode erfaringer med, at hun holder, hvad hun lover, er der jo ingen grund til at lade være...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Betal aldrig for noget på forhånd....

betal først når du har set pigen ig aftalt hvav i vil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fausto skrev, for 45 minutter siden:

Er der nogen, der har erfaring med Annastasia? Jeg tænker umiddelbart, at jeg ville føle mig ret dum, hvis jeg overførte penge til hende på MobilePay inden besøget, som hun kræver. Men på den anden side: Hvis andre har haft gode erfaringer med, at hun holder, hvad hun lover, er der jo ingen grund til at lade være...

Vær opmærksom over for nye forum medlemmer der kontakter dig eller svarer dig via email. Jeg vil aldrig tro på at det skulle være nødvendig at betale forud for møder som disse. Jeg har ikke hørt nogen endnu har haft succes med det og der er så mange dejlige gper i Danmark lige nu så glem hende og kontakt nogen af disse.

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fausto skrev, 1 time siden:

Det er sørgeligt, at der med jævne mellemrum er nogle der stiller  spørgsmålet. " er det ok at betale på forhånd ".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fausto skrev, for 1 time siden:

bare prøve skrev, for 1 time siden:

et godt råd  uden at kende til pigen    Lad være med at betale forud  ...... det lugter langt væk af snyd og bedrag   

cumonface skrev, 1 time siden:

Vær opmærksom over for nye forum medlemmer der kontakter dig eller svarer dig via email. Jeg vil aldrig tro på at det skulle være nødvendig at betale forud for møder som disse. Jeg har ikke hørt nogen endnu har haft succes med det og der er så mange dejlige gper i Danmark lige nu så glem hende og kontakt nogen af disse.

Hun er fake.....billede nr. 2 har været brugt i en annonce i efteråret for en af de sider hvor man "lige" skal fortsætte kommunikationen inde på en side hvor "hun" tilfældigvis har en profil.......når du så er registeret som bruger sidder du i saksen og ALT koster penge (sende beskeder mm.) 

Siden have dengang både annonce på AL og oprettede tråde herinde med kun et par billeder af lampen og et link til siden. Det var/er spam og blev hurtigt stoppe af admin.

Hold dig langt væk fra denne slags annoncer.........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Det står endda på annoncen at der frarådes at betale forud. Hvad er der specielt ved annoncen der tiltrækker dig?

Når  jeg ser på billederne, er det første der springer i øjnene; det dårligt renoverede badeværelse, specielt fugning og montering af stikkontakt i forhold til fliseskæringer :) sådan er vi så forskellige 

Der er sgu ingen der er så specielle og dejlige, at de er værd at betale forud for, medmindre det er en medgift. Der er større chance for udløsning for egen hånd, rul evt den 500 mand rundt om kalorius og tænk på Gud, dronning og fædreland.

Find en ny, der er nok af dem.

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...