Hop til indhold

Recommended Posts

Egentlig var jeg kommet for at besøge en anden pige, som jeg tidligere havde haft en en møg sexet oplevelse med.

Hun var der desværre ikke, men horny som jeg var lod sig mig (let) besnakke til at prøve en af de to piger der var der. Da jeg før på stedet havde prøvet at starte med to piger i massagedelen og slutte af med en, valgte jeg den mulighed. 

Jeg var dog alt for klar til hende jeg havde udset mig (Ana?) så i stedet for at smide mig på briksen og afvente massagen, startede jeg med at småkæle med den smukke lille thai. Fuck hun er dejlig :-P Jeg havde dog svært ved at løsrive mig , og det hele udvikler sig noget anderledes end forventet og planlagt... til den gode side :P
Ana sætter sig ovenpå mig og placerer hendes legesyge bryster foran min mund, mens hund gnider sin fisse på min mave, og jeg gramser løs på hendes røv og bryster.

Mens dette sker tager den anden pige (Lisa) et uventet initiativ. Hun skulle jo egentlig bare massere. Hun begynder at lege med min pik, der selvfølge står ret op i luften, og så tager hun den gudhjælpemig i munden og begynder at give mig et mindeværdigt blowjob . "Holy crap" det føles fantastisk der her :D Den lille frække Ana vrider sig ovenpå på mig og giver lyde fra sig. Mens jeg har min ene hånd på hovedet af Lisa, der slubrer løs på min pik, gramser jeg løs på Ana, og får listet en finger op i fissen på hende. Selvom hun er våd kan jeg dårligt få min finger op. Hun er stram som i Meget Stram, og tænker et øjeblik på, hvordan jeg dog kan få min (helt normale) pik derind. Hun nærmest beder om det i hendes kropssprog. Lisas slubrende blowjob og hele situationen, der er løbet løbsk i et miniorgie bliver dog for meget for mig, og bedst som jeg tænker, at nu skal den lille frække tøs altså have pik, kommer jeg eksplosivt og i kaskader i Lisas mund, der på intet tidspunkt stopper med at sutte, selvom hende mund er propfyldt med sperm. God Damn det var frækt :P Samtidig er jeg noget ærgerlig, da jeg virkelig gerne ville have kneppet Ana, og i det hele taget have fortsat seancen længere endnu.
Ana siger faktisk også "oh, no I wanted bum bum with you" :D

Tænker jeg måske med lidt held kan en gang mere efter massagen.

De to piger kender tilsyneladende hinanden godt og kan vist drive den bedste til at tabe hovedet. Deres massage virker også ret koordineret som fire hænder der kollektivt tænker på at behage en mest muligt.

Jeg er, ikke mindst på grund af indledningen, nærmest helt høj og max afslappet. Da jeg kommer om på ryggen, begynder Ana at se om der kan komme liv i dyret igen. Det kan der kun delvist desværre, men så overtager Lisa igen og noget lignende det der skete i starten udspiller sig igen. Jeg kan dog ikke komme selvom det føles skønt.

Jeg er nærmest ør af velvære bagefter og smutter fløjtende i bad. Det her må vist siges at være thaiwellness, når det er bedst :D

Ana er den mindste af dem. Lidt under en 160 cm og midt i tyverne tror jeg? B-C bryster, ægte og meget modtagelige. Smuk, smilende og pleasende.

Lisa er måske et par år ældre? Ca. 5 cm højere en Ana. Giver et djævelsk blowjob, som jeg i hver fald ikke kunne modstå

Jeg kan se, at de i annoncen skriver ”store bryster”, hvilket må sige at være misvisende. Fik ikke smagt på Lisas bryster, men de er vel en størrelse B.

Det må være Ana på billede 1 og Lisa på 2 og 3. Væsentlig mere smilende i virkeligheden:D

https://annoncelight.dk/showad/240038

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, for 2 timer siden:

Egentlig var jeg kommet for at besøge en anden pige, som jeg tidligere havde haft en en møg sexet oplevelse med.

Hun var der desværre ikke, men horny som jeg var lod sig mig (let) besnakke til at prøve en af de to piger der var der. Da jeg før på stedet havde prøvet at starte med to piger i massagedelen og slutte af med en, valgte jeg den mulighed. 

Jeg var dog alt for klar til hende jeg havde udset mig (Ana?) så i stedet for at smide mig på briksen og afvente massagen, startede jeg med at småkæle med den smukke lille thai. Fuck hun er dejlig :-P Jeg havde dog svært ved at løsrive mig , og det hele udvikler sig noget anderledes end forventet og planlagt... til den gode side :P
Ana sætter sig ovenpå mig og placerer hendes legesyge bryster foran min mund, mens hund gnider sin fisse på min mave, og jeg gramser løs på hendes røv og bryster.

Mens dette sker tager den anden pige (Lisa) et uventet initiativ. Hun skulle jo egentlig bare massere. Hun begynder at lege med min pik, der selvfølge står ret op i luften, og så tager hun den gudhjælpemig i munden og begynder at give mig et mindeværdigt blowjob . "Holy crap" det føles fantastisk der her :D Den lille frække Ana vrider sig ovenpå på mig og giver lyde fra sig. Mens jeg har min ene hånd på hovedet af Lisa, der slubrer løs på min pik, gramser jeg løs på Ana, og får listet en finger op i fissen på hende. Selvom hun er våd kan jeg dårligt få min finger op. Hun er stram som i Meget Stram, og tænker et øjeblik på, hvordan jeg dog kan få min (helt normale) pik derind. Hun nærmest beder om det i hendes kropssprog. Lisas slubrende blowjob og hele situationen, der er løbet løbsk i et miniorgie bliver dog for meget for mig, og bedst som jeg tænker, at nu skal den lille frække tøs altså have pik, kommer jeg eksplosivt og i kaskader i Lisas mund, der på intet tidspunkt stopper med at sutte, selvom hende mund er propfyldt med sperm. God Damn det var frækt :P Samtidig er jeg noget ærgerlig, da jeg virkelig gerne ville have kneppet Ana, og i det hele taget have fortsat seancen længere endnu.
Ana siger faktisk også "oh, no I wanted bum bum with you" :D

Tænker jeg måske med lidt held kan en gang mere efter massagen.

De to piger kender tilsyneladende hinanden godt og kan vist drive den bedste til at tabe hovedet. Deres massage virker også ret koordineret som fire hænder der kollektivt tænker på at behage en mest muligt.

Jeg er, ikke mindst på grund af indledningen, nærmest helt høj og max afslappet. Da jeg kommer om på ryggen, begynder Ana at se om der kan komme liv i dyret igen. Det kan der kun delvist desværre, men så overtager Lisa igen og noget lignende det der skete i starten udspiller sig igen. Jeg kan dog ikke komme selvom det føles skønt.

Jeg er nærmest ør af velvære bagefter og smutter fløjtende i bad. Det her må vist siges at være thaiwellness, når det er bedst :D

Ana er den mindste af dem. Lidt under en 160 cm og midt i tyverne tror jeg? B-C bryster, ægte og meget modtagelige. Smuk, smilende og pleasende.

Lisa er måske et par år ældre? Ca. 5 cm højere en Ana. Giver et djævelsk blowjob, som jeg i hver fald ikke kunne modstå

Jeg kan se, at de i annoncen skriver ”store bryster”, hvilket må sige at være misvisende. Fik ikke smagt på Lisas bryster, men de er vel en størrelse B.

Det må være Ana på billede 1 og Lisa på 2 og 3. Væsentlig mere smilende i virkeligheden:D

https://annoncelight.dk/showad/240038

Sikke da en dejlig oplevelse for dig og tak fordi du delte den med os her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er 2 DEJLIGE damer:)

Godt naturligt samarbejde imellem dem:) har selv været der et par gange:)

De er vist desværre i Randers nu. Skidt for Vejle men godt for Randers:)

Lækker fortælling Decameron:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas2209 skrev, for 1 time siden:

De er vist desværre i Randers nu. Skidt for Vejle men godt for Randers

Hvor gemmer de sig i Randers? Og evt link 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det Polar:) du skal være den nye vært for sporløs:)

Har lige haft et fantastisk dejligt møde med dem:) føler mig brugt og træt på den gode måde:) De to tøser kan sku levere varen..de er ikke modelagtige men det kompensere de virkelig for i deres behandling:)

Har prøvet mange andre steder med både unge og sindsygt smukke piger hvor skuffelsen har været på grænsen til tudefjæs:)

Så konklusiones er Ana og Lisa see you again soon:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Selv tak Thomas, og det var godt at høre, at du fik et fantastisk dejligt møde med de damer.

Jeg har ikke selv haft fornøjelsen endnu, for efter at ha' været på besøg i samtlige thaiklinikker i Randers for at finde dem, var jeg løbet tør for penge og energi;), da jeg endelig fandt frem til dem. Så det må vente til næste måneds folkepension:lol:.

Vh. Polar

PS: DAO var uheldigvis den sidste klinik på tour de Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, den 21/1/2018 at 13:53:

Egentlig var jeg kommet for at besøge en anden pige, som jeg tidligere havde haft en en møg sexet oplevelse med.

Hun var der desværre ikke, men horny som jeg var lod sig mig (let) besnakke til at prøve en af de to piger der var der. Da jeg før på stedet havde prøvet at starte med to piger i massagedelen og slutte af med en, valgte jeg den mulighed. 

Jeg var dog alt for klar til hende jeg havde udset mig (Ana?) så i stedet for at smide mig på briksen og afvente massagen, startede jeg med at småkæle med den smukke lille thai. Fuck hun er dejlig :-P Jeg havde dog svært ved at løsrive mig , og det hele udvikler sig noget anderledes end forventet og planlagt... til den gode side :P
Ana sætter sig ovenpå mig og placerer hendes legesyge bryster foran min mund, mens hund gnider sin fisse på min mave, og jeg gramser løs på hendes røv og bryster.

Mens dette sker tager den anden pige (Lisa) et uventet initiativ. Hun skulle jo egentlig bare massere. Hun begynder at lege med min pik, der selvfølge står ret op i luften, og så tager hun den gudhjælpemig i munden og begynder at give mig et mindeværdigt blowjob . "Holy crap" det føles fantastisk der her :D Den lille frække Ana vrider sig ovenpå på mig og giver lyde fra sig. Mens jeg har min ene hånd på hovedet af Lisa, der slubrer løs på min pik, gramser jeg løs på Ana, og får listet en finger op i fissen på hende. Selvom hun er våd kan jeg dårligt få min finger op. Hun er stram som i Meget Stram, og tænker et øjeblik på, hvordan jeg dog kan få min (helt normale) pik derind. Hun nærmest beder om det i hendes kropssprog. Lisas slubrende blowjob og hele situationen, der er løbet løbsk i et miniorgie bliver dog for meget for mig, og bedst som jeg tænker, at nu skal den lille frække tøs altså have pik, kommer jeg eksplosivt og i kaskader i Lisas mund, der på intet tidspunkt stopper med at sutte, selvom hende mund er propfyldt med sperm. God Damn det var frækt :P Samtidig er jeg noget ærgerlig, da jeg virkelig gerne ville have kneppet Ana, og i det hele taget have fortsat seancen længere endnu.
Ana siger faktisk også "oh, no I wanted bum bum with you" :D

Tænker jeg måske med lidt held kan en gang mere efter massagen.

De to piger kender tilsyneladende hinanden godt og kan vist drive den bedste til at tabe hovedet. Deres massage virker også ret koordineret som fire hænder der kollektivt tænker på at behage en mest muligt.

Jeg er, ikke mindst på grund af indledningen, nærmest helt høj og max afslappet. Da jeg kommer om på ryggen, begynder Ana at se om der kan komme liv i dyret igen. Det kan der kun delvist desværre, men så overtager Lisa igen og noget lignende det der skete i starten udspiller sig igen. Jeg kan dog ikke komme selvom det føles skønt.

Jeg er nærmest ør af velvære bagefter og smutter fløjtende i bad. Det her må vist siges at være thaiwellness, når det er bedst :D

Ana er den mindste af dem. Lidt under en 160 cm og midt i tyverne tror jeg? B-C bryster, ægte og meget modtagelige. Smuk, smilende og pleasende.

Lisa er måske et par år ældre? Ca. 5 cm højere en Ana. Giver et djævelsk blowjob, som jeg i hver fald ikke kunne modstå

Jeg kan se, at de i annoncen skriver ”store bryster”, hvilket må sige at være misvisende. Fik ikke smagt på Lisas bryster, men de er vel en størrelse B.

Det må være Ana på billede 1 og Lisa på 2 og 3. Væsentlig mere smilende i virkeligheden:D

https://annoncelight.dk/showad/240038

mange tak for du vil fortælle din oplevelse i detaljer ja de Thaier er noget særligt UMM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så forsøgte jeg mig hos Ana hos Dao Randers

Det svarer slet ikke til trådholders oplevelser

Jeg bestilte en time delux pakke som lyder   1 times delux pakke (massage superfransk B2B) 1300 ( kan kom 2 gange)

Jeg ankommer og bliver vist ind i rummet og beder om et bad som lovet pr sms dette kunne dog ikke lade sig gøre da de ikke havde varmt vand, nå men af med tøjet og op på briksen og Ana kommer ind lidt efter hun passer ca efter billedet i annoncen.

Hun starter med ryg massage som ikke er noget særligt efter ca 15 min beder hun mig om at vende den anden side til, lidt massage hvor hun ret hurtigt går igang med lille mand som hurtigt giver resultat hun finder straks kondom frem jeg gør opmærksom på blow en uden NEJ siger hun det er 200 ekstra??? det er med i pakken og jeg dobbelt tjekkede dette med Dao pr sms inden booking, nå men af med 200 ekstra og så blow i ca 1 min og igen frem med kondom som hun så forøvrigt bad mig selv om at montere.

Vi starter i alm missionær efter 3 min i denne hvor hun er meget stille og bare ligger og ligner en der tænker er han ikke snart færdig, så beder jeg hende om doggy fint bort set fra hun overhovedet ikke har nogen indlevelse i foretagnet efter yderlige ca 3 min glider hun væk og snupper kalorius og spørger hvorfor jeg ikke er kommet endnu i samme tager hun kondomet af og giver blow og hånd så jeg kommer hvor efter hendes kommentar er nu er du lykkelig.

Der efter tilbydes der mere massage

Jeg må nok sige hvis denne Ana er samme Ana som trådstarter har besøgt har hun haft en meget dårlig dag i går.

Dao skrev samme som trådstarter i sms til mig Ana er meget stram, det oplevede jeg så nok heller ikke men alt opleves jo forskelligt det bliver helt sikkert ikke Ana næste gang 

Jeg har efter hånden prøvet en del forskellige thaier dette er den dårligste oplevelse indtil nu

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Lisa i Vejle idag.
Suverænt den bedste massage, jeg har fået.........nogensinde.
Lisa har en super krop, dejlig gylden farve og alt sidder bare perfekt.
Nu, næsten 12 timer efter mødet kan jeg stadig mærke en helt usædvanlig stor lyst til at mærke hende igen.
Uden at gå i detaljer, så var hendes bj det bedste jeg har prøvet, hun forstår at gøre det på en pirrende måde uden 
at pumpe løs op og ned. Hun bruger sin bløde læber og tunge på en blid og totalt vidunderlig måde.
Pas godt på hende - oh oh den tøs giver mig vist snart røde tal på kontoen...........
Jeg må simpelhen besøge hende igen...........

På en skala til 10 så får stedet, pigen og ydelsen en STOR 10-tal.

https://annoncelight.dk/showad/243617

Lisa er på billede 2 og 3 og er faktisk kønnere i virkeligheden.
Apple på billede 1 mødte jeg også og hun ser også dejlig ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
ThaiLover4Ever skrev, for 14 timer siden:

Jeg var forbi Lisa i Vejle idag.
Suverænt den bedste massage, jeg har fået.........nogensinde.
Lisa har en super krop, dejlig gylden farve og alt sidder bare perfekt.
Nu, næsten 12 timer efter mødet kan jeg stadig mærke en helt usædvanlig stor lyst til at mærke hende igen.
Uden at gå i detaljer, så var hendes bj det bedste jeg har prøvet, hun forstår at gøre det på en pirrende måde uden 
at pumpe løs op og ned. Hun bruger sin bløde læber og tunge på en blid og totalt vidunderlig måde.
Pas godt på hende - oh oh den tøs giver mig vist snart røde tal på kontoen...........
Jeg må simpelhen besøge hende igen...........

På en skala til 10 så får stedet, pigen og ydelsen en STOR 10-tal.

https://annoncelight.dk/showad/243617

Lisa er på billede 2 og 3 og er faktisk kønnere i virkeligheden.
Apple på billede 1 mødte jeg også og hun ser også dejlig ud. 

Hvad skulle du give for den tur?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, for 19 timer siden:

Hvad skulle du give for den tur?

Lisa er i den dyre ende - nu er det første gang men bestemt ikke sidste gang jeg har besøgt hende, så jeg ville ikke forhandle med hende.

Jeg bestilte en gang tantra massage - men ret hurtig udviklede det sig...........idet hun gav mig lov til at pille ved hendes våde under de frække trusser.

Hun sagde til mig at FP - 1 time var 1300 - ups - det havde jeg ikke med..........så jeg fik 40 min. for en tusind lap.
Der gik vist lidt mere end 40 minutter.
Jeg håber hun bliver forhandlingsvenlig - hvis jeg kommer flere gange..............man har da lov at leve i håbet.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 26 minutter siden:

Lisa er i den dyre ende - nu er det første gang men bestemt ikke sidste gang jeg har besøgt hende, så jeg ville ikke forhandle med hende.

Jeg bestilte en gang tantra massage - men ret hurtig udviklede det sig...........idet hun gav mig lov til at pille ved hendes våde under de frække trusser.

Hun sagde til mig at FP - 1 time var 1300 - ups - det havde jeg ikke med..........så jeg fik 40 min. for en tusind lap.
Der gik vist lidt mere end 40 minutter.
Jeg håber hun bliver forhandlingsvenlig - hvis jeg kommer flere gange..............man har da lov at leve i håbet.
 

Må sige at du har ret hvad angår Lisa

Hun er total lækker og en guddommelige krop. Havde fornøjelsen af at møde Appel og Lisa på samme tid men det blev for meget for mig. 

Kunne ingenting, flaget var på vej ned og Lisa så det. Og var hurtig over mig og suttede til jeg kom. Tomme op for det. Men næste gang skal jeg have hende alene 

Redigeret af Badsanta

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...