Hop til indhold
Slow Starter

Er der en yngre slank GPer herinde

Recommended Posts

Jeg har en meget speciel "fantasi" som jeg søger en yngre (25-35år) slank GPer til at hjælpe mig med, når jeg i næste uge igen er i Danmark.

Jeg oplever dog at de fleste GPer, hvis man reflekterer på deres annoncer, så er de ikke interesseret i dialog først - måske noget med at tid er penge. Så de svarer, kom forbi så snakker vi om det

Hvis at der er en yngre slank pige på Sjælland, som er her på EG så skriv mig gerne en privat besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste kliniker skriver hvad pigerne tilbyder så min anbefaling er at finde en pige du synes passer til din fantasi. Man kan også altid ringe eller skrive en mail til dem. 

Men mit bedste råd er at skrive din fantasi her. Det kan måske være grænseoverskridende men i bund og grund er vi jo alle nogle perverterede liderlige afvigere så der vil være en god mulighed for at nogle har samme fantasi og måske kan anbefale nogen :)

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 1 minut siden:

De fleste kliniker skriver hvad pigerne tilbyder så min anbefaling er at finde en pige du synes passer til din fantasi. Man kan også altid ringe eller skrive en mail til dem. 

Men mit bedste råd er at skrive din fantasi her. Det kan måske være grænseoverskridende men i bund og grund er vi jo alle nogle perverterede liderlige afvigere så der vil være en god mulighed for at nogle har samme fantasi og måske kan anbefale nogen :)

Held og lykke :)

Det er så men ikke at perverst - men ikke muligt at skrive her...

Så jeg håber en pige vil skrive 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er det ikke muligt at skrive?

Jeg tror ikke du skal regne med at der er nogen der henvender sig til dig. Pigerne får rigtig mange beskeder hver dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 3 minutter siden:

Men at skrive den her vil nok gøre at pigerne ka finde ud af om det er noget de tilbyder ell ej... :) 

Ellers tænker jeg - hvis at der er en pige som falder i min kategori: Sjælland - 25-35år - slank.

Så kan hun da bare skrive hej - så beskriver jeg i vide rammer min fantasi og hun må fortælle min hvordan det kan passe med hende, eller hun kan sige nej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jay Gatsby

Med mindre det vil gøre er ulovligt så tvivler jeg på du kan skrive en fantasi som vil chokere medlemmerne Her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jay Gatsby skrev, for 9 minutter siden:

Med mindre det vil gøre er ulovligt så tvivler jeg på du kan skrive en fantasi som vil chokere medlemmerne Her.

Jeg har ikke sagt at den vil chokere her - mener at det er ydmygende for mig at beskrive og endnu mere ydmygende med de kommentarer jeg forventer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Is anyone actually going to suggest a GP? I think Ella/Luna would be open to everything! Sisse also is open minded. With this said, no you cannot ask in advance but my experience with them says go for it. Another option is visit them for a quickie and then share your dream!

good luck

Sisse

http://romantica.dk/profil.php?id=84

Luna

https://www.mon-cherie.dk/luna

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slow Starter skrev, for 39 minutter siden:

Jeg har ikke sagt at den vil chokere her - mener at det er ydmygende for mig at beskrive og endnu mere ydmygende med de kommentarer jeg forventer

I det her forum er der plads til alle. Ellers var der jo ingen grund til at være her. Folk kan godt mundhygges lidt om alt muligt ligegyldigt fnidder men jeg har aldrig oplevet folk komme med dumme kommentarer når det handler om sexuelle fantasier. 

Det er jo grænseoverskridende for de fleste bare at oprette en profil og skrive en anmeldelse. 

Forummet handler jo om at dele med andre. Jeg vil næsten garantere at din fantasi vil modtage god feedback og ingen dårlige kommentarer. Vi er mange herinde med sære fantasier og når man så endelig kommer ud med dem virker det ikke så "farligt" længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
Skiderik skrev, for 1 minut siden:

I det her forum er der plads til alle. Ellers var der jo ingen grund til at være her. Folk kan godt mundhygges lidt om alt muligt ligegyldigt fnidder men jeg har aldrig oplevet folk komme med dumme kommentarer når det handler om sexuelle fantasier. 

Det er jo grænseoverskridende for de fleste bare at oprette en profil og skrive en anmeldelse. 

Forummet handler jo om at dele med andre. Jeg vil næsten garantere at din fantasi vil modtage god feedback og ingen dårlige kommentarer. Vi er mange herinde med sære fantasier og når man så endelig kommer ud med dem virker det ikke så "farligt" længere. 

Det er sket flere gange at nogle er kommet med nedladende kommentarer til den fantasi de har.

Respekter nu bare at han ikke ønsker at dele den her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 43 minutter siden:

Is anyone actually going to suggest a GP? I think Ella/Luna would be open to everything! Sisse also is open minded. With this said, no you cannot ask in advance but my experience with them says go for it. Another option is visit them for a quickie and then share your dream!

good luck

Sisse

http://romantica.dk/profil.php?id=84

Luna

https://www.mon-cherie.dk/luna

 

 

I am asking for one of the girls who having a profile here on EG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 14 minutter siden:

Det er sket flere gange at nogle er kommet med nedladende kommentarer til den fantasi de har.

Respekter nu bare at han ikke ønsker at dele den her.

Det har jeg nu ikke oplevet men det plejer heller ikke at være de opslag jeg følger med i. 

I bund og grund er jeg fuldkommen ligeglad hvad han gør. Jeg har bare givet ham mit bedste bud på hvordan han får succes med sit ønske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 10 minutter siden:

Det har jeg nu ikke oplevet men det plejer heller ikke at være de opslag jeg følger med i. 

I bund og grund er jeg fuldkommen ligeglad hvad han gør. Jeg har bare givet ham mit bedste bud på hvordan han får succes med sit ønske. 

Tak - dette lykkes måske heller ikke - men så prøver jeg måske Sugardating istedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slow Starter skrev, for 10 minutter siden:

Tak - dette lykkes måske heller ikke - men så prøver jeg måske Sugardating istedet

Giver de andre i tråden ret. Du bør finde en pige der falder i din smag og så forhøre dig hos hende om hun er med på at udleve din fantasi. Du skal dog huse at os der er i branchen får maaaange beskeder om alt muligt og en lille dialog med mange fyre bliver sammenlagt til måske 2-3 timer om dagen alt efter omfang af dialog og det er der nogen der ikke har lyst til at bruge ud over de timer de er på i øvrigt. Så vær kort og kontant i din forespørgsel så undgå du også misforståelser :)

Held og lykke i din jagt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...