Hop til indhold
olemadsen

Tamara

Recommended Posts

Nede på Landknechtstrasse 4, holder der lige pt en lille sød pige ved navn Tamara til.

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1575

Jeg var i går et smut tæt på grænsen og syntes hun lignede en lille pige der manglede selskab.

Tamara er fra Ungarn, og taler vist ikke andet end Ungarnsk, forsøgte med lidt tysk så lidt engelsk.

Hun er en lille pige, og jeg er ikke særlig høj, men fik hende forklaret at hun gerne måtte tage et par højhælede sko på, så passede vi i højden.

Tamara giver fantastisk fransk natur, og har en pæn krop, man kan godt se på maveskindet at det har været strukket ud grundet en graviditet eller flere.

Sex er også ok med Tamara, men her kommer manglen på sprog ind det hele foregår med håndfakter.

Altialt et ok besøg, men uden kys, og man måtte heller ikke slikke Tamara.

Billederne kan godt være ægte, men hvis de er så er de nogle år gamle, så på alderen skal der nok tillægges lidt moms.

Stedet: Fint rent

Pigen: Flot

Sex.Perfekt

Kommer jeg igen: Vil gerne sige nej, pga alt det hun ikke vil være med til, men alligevel er jeg åben hun er super til det franske og mægtig sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...