Hop til indhold

Tamara

Featured Replies

Skrevet

Nede på Landknechtstrasse 4, holder der lige pt en lille sød pige ved navn Tamara til.

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1575

Jeg var i går et smut tæt på grænsen og syntes hun lignede en lille pige der manglede selskab.

Tamara er fra Ungarn, og taler vist ikke andet end Ungarnsk, forsøgte med lidt tysk så lidt engelsk.

Hun er en lille pige, og jeg er ikke særlig høj, men fik hende forklaret at hun gerne måtte tage et par højhælede sko på, så passede vi i højden.

Tamara giver fantastisk fransk natur, og har en pæn krop, man kan godt se på maveskindet at det har været strukket ud grundet en graviditet eller flere.

Sex er også ok med Tamara, men her kommer manglen på sprog ind det hele foregår med håndfakter.

Altialt et ok besøg, men uden kys, og man måtte heller ikke slikke Tamara.

Billederne kan godt være ægte, men hvis de er så er de nogle år gamle, så på alderen skal der nok tillægges lidt moms.

Stedet: Fint rent

Pigen: Flot

Sex.Perfekt

Kommer jeg igen: Vil gerne sige nej, pga alt det hun ikke vil være med til, men alligevel er jeg åben hun er super til det franske og mægtig sød.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.