Hop til indhold

Recommended Posts

Hold da op hvor blev jeg overrasket da jeg jeg mødte op ved Sofija, havde kigget på billederne, og man tænker altid, er de nu som hun er i virkeligheden.

og nej det var de bestemt ikke, jeg mødte en virkelig smuk og sindsyg fræk pige/kvinde, lang lyst hår og en vild lækker krop, som bød mig velkommen.

vi gik ind og hun viste mig lidt rundt, vi fik snakket om hvad jeg ville have, og var slet ikke i tvivl om jeg skulle have 30 min.

jeg tog et bad og gik ind i værelset, dejlig lyst og flot, hun kom ind og kælede for mig, spurgte om jeg ville kysse, og ja med hende kan man squ ikke sige nej.

hun gik ked og legede med min pik, og tak hun vidste hvad hun lavede, så lagde hun sig på sengen, klar til en doggy, men jeg havde andre planer, så jeg slikkede hende, klitten og langt op i fissen, ja selv i røven på hende, hun blev så liderlig at hun lå og legede med sig selv, mens jeg kunne slikke hende skiftevis i fissen og røven, så det blev vildere og vildere.

tilsidst lå jeg oven på hende og kneppede hende, mens hun havde fat i mine kugler... kunne kysse og slikke hende på halsen og i øret... kan kun sige at det var de bedste 800kr jeg længe har givet ud.

så prøv hende, det vil du aldrig fortryde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...