Hop til indhold
badboy30

Gib og Meena smukke thai pige i Fredericia

Recommended Posts

Hey gutter 

Jeg besøgte Meena i Fredericia til en 1 time fuld pakke .. wauw en smukke lille petit pige... hun startede med massage. .stor rose til hende .dejlig god massage og behageligt.. der var ikke så meget sjaskede olie .. efter en halv time skulle jeg vende og der kunne se den dejlige krop smurt på mig glidende op og ned.. hun har virkelig smuk ansigt. .vi kyssede lidt mens vi rørte på hinanden .. hun fik ordnet den nederste del og kondom på.. Hold da op en stram lille fisse hun har TOTAL dejlig.. plejer ellers og kunne hold i længere tid men det gik sku den her gang..var ude igen Ca 1time og 10min .. blev tilbudet bad men skulle hurtig mod Fyn 

 

https://annoncelight.dk/showad/228712

Det er hende på billede nr 2 

VIL KLART ANBEFALE Meena

Sted: 7/10

Pige: 10/10 det er jo smag og behag

Besøger hende snart igen 

KYS TIL DIG Meena / John Legend :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødte du Gib, så du kan fortælle lidt om hendes udseende. Meena har jeg nemlig været ved flere gange med et par gode oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 77scut

Var forbi Gib Søndag og fik en times traditionel thaimassage, blev ikke tilbudt noget ekstra, spurgte heller ikke ville lige se hvordan det udviklede sig men sød og snaksalig pige som gav en udmærket thaimassage.

Efter jeg var kommet hjem havde jeg lidt svært ved at få den søde pige ud af hovedet igen så Tirsdag hvor jeg havde et ærende I området igen bestilte jeg en tid mellem 1700 og 1730 med Gib igen, skæbnen ville dog at der var kø på motor vejen så jeg skrev at jeg først kunne komme 1730 og det var ok; kl 1715 parkerede jeg bilen, satte tlf på lydløs og gik til adressen, det var Meena der åbnede døren, kunne kende hende fra billeder fra AL, jeg sagde at jeg havde bestilt en tid med Gib, Meena førte mig ind I massage rummet og spurgte hvad jeg ville have, jeg blev lidt forvirret, nævnte igen Gib men fik at vide at hun var optaget og om jeg så ville havde hende i stedet, hun ser jo også sød og rar ud så ja hvorfor ikke og som hun sagde kunne jeg jo prøve Gib næste gang.

 Hun spurgte hvad jeg ville have og jeg sagde "surprice me for 1200" , ok sagde hun, og jeg blev spurgt om jeg ville have et bad først, jo tak, kan godt lide at være nyvasket før man skal i gang med det sjove, da jeg var færdig med bad spurgte hun igen om jeg havde bestilt tid med Gib, Mama San må have været for at høre? sagde igen ja og hun spurgte igen om jeg ville have hende og ja det ville jeg.

Op på briksen og start med en gang blid hotoil massage på bagsiden, dejligt afslappende, lå der nok 20 minutters tid, svært at vurdere når man bare nyder det, så om på ryggen, svært at skjule sin begejstring når man lå og kikkede på den smukke unge pige der var i gang med at gøre det godt for en, der gik dog heller ikke længe før hun smed tøjet med et smil og gik i gang med super fransk dette fik hun lov til lidt før jeg også ville være med og jeg begyndte med at pille ved hende, hun kikker mig med hendes frækt smilende øjne dybt I øjnene og spørger" you wan sixy nine?" kan kun sige JA, hun sutter jeg slikker, leger med hendes bryster og piller hvor jeg nu kan komme til, dejlig piger med en lækker krop, efter noget tid vender hun sig om og sætter sig over skrevs på mig så jeg har udsyn til hende dejlige bryster som jeg ikke kan få fingrene fra og hun læner sig fremover og siger "kiss me", ligger og kysser lidt, til at starte med lidt tante agtigt men det går over og ende med noget dfk, mens alt dette foregår sider hun og gnider sit underliv på min mave, er flere gange bange for at min stadig nøgne ven ved et uheld skal smutte ind hvor den ikke skal være uden regnfrække, men noget mere kys,slik osv og så på med regn hat, går i gang med en missionær med halvhøj ben føring, stadig med dfk, kys af bryster, slik/nip af øre osv, skifter lidt stilling og så må jeg sige stop, vil helst ikke ende det der var i gang alt for tidligt, hun ligger og smiler kikker på mig med hendes øjne og gentager "kiss me" ligger og kysser igen piller ved hendes dejlige krop. Ind med den lille ven igen skifter lidt stilling undervejs, stadig en rigtig GFE med kys, kram og noget der føltes som rigtig lidenskab, der går dog ikke længe før jeg ikke kan holde mig og jeg kommer, hun kikker lidt skuffet på mig og siger "why you not wait for me", hun skulle bare vide hvor skuffet jeg var; der er dog stadig lidt liv I kalorius så jeg køre lidt vidre men det vare desvære ikke ved. Af med kondom, aftøring og tilbud om bad som jeg sagde ja tak til.

Efter min mening en af de bedste GFE hos en GP som jeg har haft længe, føler næsten at man er kærsten der har været forlænge væk og bliver ønsket velkommen hjem.

Er lidt ked af at jeg ikke fik prøvet Gib, men er langt fra skuffet over hvad jeg fik, men måske kan det lykkedes en anden gang.

Da jeg kom ud fra klinikken kunne jeg se at jeg havde fået en sms kl 1717 om jeg kunne vente til 1740 før Gib var klar, ved ikke om det var godt eller skidt, det vil tiden vise.

De er sku nogle søde piger begge to.

Redigeret af 77scut

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...