Hop til indhold
Guest Thebackpacker

Kristinalux

Recommended Posts

Thebackpacker skrev, for 23 minutter siden:

Nogen der har været ved Kristinalux (erfaringer) ?

Er det ikke den samme som Madame m ?

Hvad får dig til at tro det er samme person? Noget jeg har overset?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det ene af hendes billeder er ihvertfald tyvstjålet. Medmindre at Lea fra Mon-Cherie har 2 navne. Og det ved jeg at hun ikke har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Thebackpacker skrev, for 10 timer siden:

Hej

Nogen der har været ved Kristinalux (erfaringer) ?

Er det ikke den samme som Madame m ?

Det undrer mig at i den ene annonce hun har kan man ikke få sex med hende men i hendes anden annonce ?

https://annoncelight.dk/showad/223871

https://annoncelight.dk/showad/233340

 

Thebackpacker skrev, for 10 timer siden:

Hej

Nogen der har været ved Kristinalux (erfaringer) ?

Er det ikke den samme som Madame m ?

Det undrer mig at i den ene annonce hun har kan man ikke få sex med hende men i hendes anden annonce ?

https://annoncelight.dk/showad/223871

https://annoncelight.dk/showad/233340

Er du blevet tabt som barn ?????? Der er ABSOLUT INGEN der får sex på Madame;men kan sige at  det er en jeg tidligere har haft samarbejde med og det ene  billede er af  mig og har prøvet at få annoncelight til at slette det, men intet sker der Grrrrrr

M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thebackpacker
Madame M skrev, for 7 timer siden:

 

Er du blevet tabt som barn ?????? Der er ABSOLUT INGEN der får sex på Madame;men kan sige at  det er en jeg tidligere har haft samarbejde med og det ene  billede er af  mig og har prøvet at få annoncelight til at slette det, men intet sker der Grrrrrr

M

argh, det er vidst at omgås sandheden.

For sidst jeg ringede var det ene og samme person som var på denne adresse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thebackpacker

Ja nu passer det, for i har samme billeder på hver jeres(din) annonce

;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Billedet,billederne af Kristinalux er ganske rigtigt af Madam M jeg kontaktede hende for ca. 4mdr siden og spurgte om det var samme person da jeg overvejede at lave en aftale. Hun svarede at hun havde fået lov til at låne nogle billeder af Madame M indtil hun selv fik taget nogle billeder og at de arbejdede samme sted. Jeg troede også først at Madam M havde to annoncer da de lignede hinanden til forveksling men undrede mig også over at kun var i den ene annonce man kunne få sex. Jeg ved ikke om de stadig er samme sted så kan Madane m jo bare bede hende om at fjerne dem og ikke prøve at få annonceligth  til det da hun skriver at der intet sker grrrrr. Jeg forstår heller ikke den uhøflige tone til trådstarter fra MadameM om han er blevet tabt som barn. Jeg er iøvrigt helt ny her det er mit første indlæg så jeg håber ikke det er den tome der normalt bruges her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Madame M.... aner ikke hvem du er, og er også ligeglad, men dit svar pisser mig helt vildt af og foranlediger mig til min første kommentar nogensinde. Den kommer her.....Hvad fanden bilder du dig ind? Det er tydeligt for alle at der stjæles, og bruges, billeder med rund hånd. Du tillader dig at skrive nedladende til trådstarter, ovenikøbet efter at TT har givet sit besyv. Gad vide hvad du tænker på? Troede at billeder og troværdighed var i alles interesse. Det er det for trådstarter, TT og 22, men åbenbart ikke for dig. Way to go Madame.......

Redigeret af mmtd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
mmtd skrev, for 9 timer siden:

Madame M.... aner ikke hvem du er, og er også ligeglad, men dit svar pisser mig helt vildt af og foranlediger mig til min første kommentar nogensinde. Den kommer her.....Hvad fanden bilder du dig ind? Det er tydeligt for alle at der stjæles, og bruges, billeder med rund hånd. Du tillader dig at skrive nedladende til trådstarter, ovenikøbet efter at TT har givet sit besyv. Gad vide hvad du tænker på? Troede at billeder og troværdighed var i alles interesse. Det er det for trådstarter, TT og 22, men åbenbart ikke for dig. Way to go Madame.......

Nu ved jeg godt hvem Madame M er jeg har også besøgt hende et par gange sidste år i det nu nedbrændte domicil Odense V. og det skuffer mig derfor endnu mere at hun skriver nedladende om andre det er ikke første gang jeg ser det. Det er ikke sådan jeg husker hende, hun var faktisk meget sød at snakke med men hun kan jo have forandret sig være stresset eller hvad ved jeg. Jeg kan heller lade være med at tænke på hvad penge kan gøre ved folk. Så jeg har ikke lyst til at komme igen. Desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Madame M skrev, den 21/1/2018 at 02:27:

 

Der er ABSOLUT INGEN der kan  få sex på Madame, men kan sige at  det er en jeg tidligere har haft samarbejde med og det ene  billede,er korrekt mit,har nu  efter denne tråd fået over 100 opkald ang sex, det ville nu ha været skønt hvis du havde kontaktet mig selv hr  .....Madame

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thebackpacker
Madame M skrev, for 6 minutter siden:

 

 

Madame M skrev, for 33 minutter siden:

 

Altså helt ærlig er det mig en gåde, at det skal holdes på sådanne et plan, jeg ved hvem jeg har snakket med og hvem jeg har set som den ene og den anden, medmindre der går spøgelser rundt er det den samme, hvorfor sådan tie om det og udstille sig sådan på Eroguide....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
Madame M skrev, for 54 minutter siden:

 

Nu er dit indlæg såvidt jeg kan se ikke et svar til mig . Jeg har hele tiden vidst at Madame M ikke tilbyder sex og heller aldrig har spurgt om det, men de damer er selv skyld i forvirringen når der bruges falske billeder, hvilket har fået nogen til at tro at det var samme person, jeg var også selv kommet i tvivl . Så de mange opkald til Madame M kunne være undgået

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke rart, at blive taget i, at snyde med billederne. Uanset om man har fået eller ikke lov til, at bruges en andens billeder, er det jo bedrag over for kunden. Så Madame M betragt de 100 telefon opkald som straffen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...