Hop til indhold
tja66

Gravid efter Sugardating - Mads & Monopolet dags dato

Recommended Posts

TordenSkjold skrev, for 2 timer siden:

Så engang en undersøgelse, der viste at der er 10+ procent kvinder som gerne vil have en anden end ægtemanden som far til deres børn.

Gad godt se en undersøgelse hvor begge forhold undersøges.

/Skjold.

Hvad mener du med begge forhold ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 46 minutter siden:

Hvad mener du med begge forhold ?

En krydstabulering af

1) hvem kvinden ønsker som fader

2) hvem der faktisk bliver far(Manden, en hemmelig/hemmeligholdt sæddonor, anden udvalgt ven, ...)

/Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev sgu nysgerrig, så jeg fandt udsendelsen på nettet.

I forhold til trådoplægget skal det nok lige præciseres.  Ex-kæresten ved at kvinden er gravid. Han tror at det er hans barn.  Mads og monomolets deltagere havde lidt forskellige forslag, og brugte måske for meget tid på at diskuttere om formålet med fri abort ikke netop var "designet" til den slags dilemmaer.  på et tidspunkt blev emnet stoppet, det var nok for følsomt for panellet, så svaret nok, selvom de ikke var enige

Beslut dig for om du ønsker et barn, og var herefter ærlig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TordenSkjold skrev, for 10 timer siden:

En krydstabulering af

1) hvem kvinden ønsker som fader

2) hvem der faktisk bliver far(Manden, en hemmelig/hemmeligholdt sæddonor, anden udvalgt ven, ...)

/Skjold

tja men det er vel det samme resultat ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
decameron skrev, den 20/1/2018 at 15:39:

ja men regner faktisk med at hver 10 nok har en anden far end de tror, suuk ja de piger , heldigvis er de lige så slemme som os )

Ja....kvinder er sgu værre end mænd...

He he....tro mig. Vi er nogle kvinder der også kan lide sex- og i min optik er det ikke slemt.

I virkeligheden burde vi nok være mere tro mod vores dyriske instinkter- og ikke lade normer og sædvane være styrende for hvad der er rigtigt og forkert.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missen666 skrev, for 2 timer siden:

Ja....kvinder er sgu værre end mænd...

He he....tro mig. Vi er nogle kvinder der også kan lide sex- og i min optik er det ikke slemt.

I virkeligheden burde vi nok være mere tro mod vores dyriske instinkter- og ikke lade normer og sædvane være styrende for hvad der er rigtigt og forkert.

 

Jo da.  Jeg får bare lyst til at tilføje "Det udelukker ikke, at man også sagtens lige kan tænker sig om inden der går helt dyriske instinkter i den. :)  Det udelukker jo ej heller at man behandler de forskellige sexpartnere man møder igennem livet på en anstændig og ærlig måde"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Missen666 skrev, for 12 timer siden:

Ja....kvinder er sgu værre end mænd...

He he....tro mig. Vi er nogle kvinder der også kan lide sex- og i min optik er det ikke slemt.

I virkeligheden burde vi nok være mere tro mod vores dyriske instinkter- og ikke lade normer og sædvane være styrende for hvad der er rigtigt og forkert.

 

enig, men mente det nok heller ikke som værre end mænd, kunne skrive heldigvis også som mænd måske )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...