Hop til indhold

Par søger kvinde

Featured Replies

Skrevet

Hej, vi er et par på 29 og 38 der søger en kvinde til en trekant

vi har ikke prøvet det før, så kunne være godt hvis du var erfaren

og omkring midyjylland

Redigeret af Ledvogter
Det ser ud som om billedet er af nogen uvedkommende.

Skrevet

Det der ligner mere en hævn-annonce end noget andet.. Ja, der er mange trolls derude på det magiske interweb..

Skrevet
MizzAnne skrev, for 2 timer siden:

Det der ligner mere en hævn-annonce end noget andet.. Ja, der er mange trolls derude på det magiske interweb..

Tja.... synes også den virker lidt "mistænkelig".   

Kvinden har tidligere brugt profilen i 2015 og der fremgik at hun var GP i en eller anden udstrækning.  Derfor virker det også ekstra underligt at der smides et billede op, har man erfaring herfra villle man nok vælge at skrive "Billeder kan udveksles via mail, såfremt der er interessere eller lign"

Skrevet
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Tja.... synes også den virker lidt "mistænkelig".   

Kvinden har tidligere brugt profilen i 2015 og der fremgik at hun var GP i en eller anden udstrækning.  Derfor virker det også ekstra underligt at der smides et billede op, har man erfaring herfra villle man nok vælge at skrive "Billeder kan udveksles via mail, såfremt der er interessere eller lign"

Nu søgte jeg ikke på profilen overhovdet - jeg bemærkede blot placering, udformning og billede - med ansigter - af hende og ham..

Skrevet

Nå, jeg har indrapportet tråden.  Hvis den skulle være ægte, beklager jer postyret.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.