Hop til indhold
FookMiFookYu

Yuki hos Daisyclub - meget serviceminded

Recommended Posts

http://daisyclub.dk/

Besøgte Yuki hos Daisyclub i aften i et forsøg på at komme over skuffelsen over besøget hos Sweet Kelly på Østerbro tidligere på aftenen. Se anden tråd om dette.

Havde ringet i forvejen hvor jeg forsøgte at få bekræftet om billederne var ægte. Telefondamens engelsk var rigtig dårligt men hun bekræftede dog at det var "real pictures". Well well. Desuden interesserede jeg mig i telefonen for om der mon ventede en ligeså fyldig dusk i trussen på Yuki som billederne indikerer. Det blev efter noget sprogforbistring bekræftet.

Kørte til Spontinisvej og blev præsenteret for to piger som jeg kunne vælge. Det er nærmest umuligt for mig at vurdere om der var tale om pigerne på nogen af billederne. Umiddelbart nej, men der er en hvis lighed mellem ansigtet på Yukis billeder og ansigtet på virkelighedens Yuki, men det må i så fald være nogle utroligt gamle billeder. Der var ikke mange ligheder mellem de afbillede spændstige teenageslanke kroppe og så det der mødte mig i virkeligheden. Yuki havde dog nogle fyldige bryster (der dog nok er hjulpet på vej) og den dusk jeg havde sat næsen op efter var blevet til en relativt nedtrimmet venusbjergsbehåring, men der var da en smule måtte tilbage.

Jeg bestilte en time og betalte 1300 kr. Blev vist i bad og Yuki gik med. Vaskede mig grundigt med sæbe og var utroligt serviceminded. Følte mig pampered og det var sgu meget lækkert.
Hendes engelsk er ufatteligt begrænset og hun kommunikerer mest med fnis. Vi gik på værelset, jeg lagde mig på sengen og hun gik i gang med at pirre mig med tungen. På brystvorter, i navlen og på pikken. Det blev til at hun tog min pik i munden og gav en gang ret fast superfransk, godt med sug. Det kunne godt have været vådere, men det var dejligt og effekten udeblev ikke. Hun lagde sig og det virkede til at hun nød at jeg kælede for hendes ædlere dele og hendes bryster. Hun tog også imod både en og to fingre og sågar en enkelt finger analt efter en del meget stille og rolig pirring og opvarmning. Sengen var i en passende højde så man kneppe stående mens pigen ligger i sengen. Jeg slikkede hendes klit mens hun fik en finger bagi og det virkede hun til virkelig at nyde. Sex i forskellige stillinger og til sidst i doggy. Her kom engelskkundskaberne virkelig til kort. Jeg spurgte "can I fuck you in the ass" hvortil hun til min store overraskelse sagde "yes!" Har før læst på forummet om en anden asiatisk pige på Gormsgade hvor anal var inkluderet i timeprisen, så jeg tænkte "hvorfor ikke" og placerede pikken ud for stjernen hvorefter Yuki forstod hvad der var gang i og sagde "no no". No problemo, jeg havde ikke regnet med det, men måske skal Yuki studere lidt mere engelsk. For da jeg senere spurgte "can I come in your mouth" som jeg også har læst mig til ind imellem forekommer på Daisyclub så svarede hun igen "yes", men da jeg trak mig ud og flåede kondomet af og fik hende vendt om og hun forstod hvad der var ved at ske, så kom hænderne op til nødværge. En sex parlør i julegave til Yuki... ;-) 

Kort efter jeg var kommet og lå på ryggen så tørrede hun mig af og gik straks igen med mere superfransk. Det var egentlig dejligt, men det var lidt hårdt, hurtigt og tørt så jeg sagde slowly hvorefter hun foreslog massage. Jeg sagde jatak og det var faktisk dejligt. Hun har næppe nogen autorisation udi massagekunsten men hun gik til den og var igen utroligt serviceminded. Efter noget tid kom telefondamen og sagde noget, hvorefter Yuki sagde at nu var tiden gået. Helt fair - der blev ikke snydt med tiden overhovedet. Tror sågar at bad både før og efter var udover timen. Men det kunne have været skønt hvis man lige havde fået en "10 minutter!" eller lignende advarsel. Konklusionen er at Yuki er en sød pige og meget serviceminded. Hun var meget på og tog masser af initiativ i hele den time jeg var der. Jeg vover at gætte på at hun har født børn og brysterne er som sagt hjulpne, men pænt store og dejlige at røre ved. Hun har pæne ben. Der var ingen problemer under sex selvom hun sagde "you very big" (jeg er vist rimelig average) og hun er god til at lægge sig i nogen stillinger hvor man kan komme til og fint kan kneppe igennem. Vi kyssede ikke, så det kan jeg ikke sige noget om. Jeg kan sagtens anbefale andre at bruge tid og penge hos Yuki. Blot skal man lige huske at den pige man møder ikke ligner billederne så meget som jeg havde håbet.

Redigeret af Administrator
Billede fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver : "For da jeg senere spurgte "can I come in your mouth" som jeg også har læst mig til ind imellem forekommer på Daisyclub"

Det er altså standart som jeg har forstået og oplevet det.  Både i Gormsgade og Daisy club har det med i prisen.. Så er der godt nok nogle få piger som ikke er så meget til det, og skynder sig at spytte ud der.    Men som jeg har forstået deres koncept så netop en af de ting der altid er inclusiv.

 

Vedrørende pigen så synd de ikke har ægte billeder altid  

Lige hende her, - eller billedet helt til venstre,-mindede mig faktisk om en anden pige jeg ikke kan huske navnet på, men som jeg besøgte for ca 1 1/2 mdr siden.. Billedet til venstre hvor hvor man ser hun har små naturlige bryster.       Hende fik jeg aldrig lavet en anmeldelse på men var super kvali !!   Totalt GF og hvor jeg havde fået alt hvad man kun kunne drømme om ,og hvor hun efterfølgende  gav massage.  Hvor jeg faktisk troede tiden var gået men hvor hun ville kneppes igen, og da jeg ikke kunne komme , begyndte at trække mig.. Da jeg jo troede tiden var gået og hun havde leveret langt over den service man kunne forvente.  Men hvor hun straks tilbød at spille og sutte den af hvor jeg kom i hendes mund.   Hun ville simpelthen ikke lade mig gå uden jeg havde kommet nr 2 gang.  Hun var virkelig en kvali !!!   Fortalte hun var her til April.   Da jeg så var i KBH her for 1 uge siden så håbet at møde hende igen.

Viste sig så at hun ikke var blandt de tre piger de typisk annoncerer med at have..  Og dem de annoncerede med de var der åbenbart heller ikke.  Og  kommet tre nye piger, som jeg fik tilsendt billeder af over sms..  Valgte en men slet ikke den kvali som ovennævnte som var en 10´er efter min smag.. Lille og små naturlige bryster, meget lys i hudtone og naturlig fræk og med på det meste. Og også meget ung.   Billederne de annoncerede med der var ægte.  Frygtede ellers billederne var manipuleret meget, som mange teenagere gør, hvor de gør øjne større osv..Hun havde et nærmest dukke ansigt på de billeder.   Men sådan så hun faktisk ud i virkeligheden !!  Og virkelig kvali.   

Som sagt godt ligne billedet helt til venstre, men ligner overhovedet ikke de to andre billeder. Jo tydeligt at de to øvrige billeder slet ikke er samme pige som hende til venstre !!  Og mindst to forskellige piger der her er billeder af.   Men dem der styrer Daisy Club tror åbenbart det er bedre at have to eller tre forskelige piger som omtales som den samme,- og som slet ikke en af dem på billederne i virkeligheden  :D

 

Det er trist de ikke har ægte billeder altid :-(     Det er en kæmpe fejltagelse de der begår efter min mening, da kunder netop er forskellige og sikkert altid nogle der tænder på hver sine typer.   Men alle kunder bliver skuffede hvis de har set frem en eller anden type, og så møder noget helt andet..  Hvis de  feks enten er til små naturlige bryster eller kæmpe kunstige, men møder det modsatte  Så virkelig dårlig strategi de der har ;-) 

 

Håber dog at få en tur mere med omtalte, da hun netop fortalte hun var i DK til og med April.. Og kigger jævnligt på deres hjemmeside

 

Hun havde i den grad fortjent masser af positiv omtale herinde, men fik aldrig skrevet en anmeldelse der.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 3 timer siden:

Du skriver : "For da jeg senere spurgte "can I come in your mouth" som jeg også har læst mig til ind imellem forekommer på Daisyclub"

Det er altså standart som jeg har forstået og oplevet det.  Både i Gormsgade og Daisy club har det med i prisen.. Så er der godt nok nogle få piger som ikke er så meget til det, og skynder sig at spytte ud der.    Men som jeg har forstået deres koncept så netop en af de ting der altid er inclusiv.

Jeg ved ikke hvordan det er i Gormsgade, men DaisyClub har ikke megafransk som standard længere, men super er med, hvilket de også skriver på deres site. Nogle af pigerne er dog stadig villige til det, ligesom enkelte tilbyder analt som ekstra.

 

ZEUS skrev, for 3 timer siden:

Lige hende her, - eller billedet helt til venstre,-mindede mig faktisk om en anden pige jeg ikke kan huske navnet på, men som jeg besøgte for ca 1 1/2 mdr siden.. Billedet til venstre hvor hvor man ser hun har små naturlige bryster.       Hende fik jeg aldrig lavet en anmeldelse på men var super kvali !!   Totalt GF og hvor jeg havde fået alt hvad man kun kunne drømme om ,og hvor hun efterfølgende  gav massage.

Coco? Hvis det er hende havde jeg en tilsvarende oplevelse, og hun var ikke på deres hjemmeside på tidspunktet. Jeg valgte hende blandt de tre piger der var tilstede, fordi hun sendte de frækkeste smil til mig,,,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 8 timer siden:

Jeg ved ikke hvordan det er i Gormsgade, men DaisyClub har ikke megafransk som standard længere, men super er med, hvilket de også skriver på deres site. Nogle af pigerne er dog stadig villige til det, ligesom enkelte tilbyder analt som ekstra.

 

Coco? Hvis det er hende havde jeg en tilsvarende oplevelse, og hun var ikke på deres hjemmeside på tidspunktet. Jeg valgte hende blandt de tre piger der var tilstede, fordi hun sendte de frækkeste smil til mig,,,,,

 Jeg har mødt Coco som var en pæn pige 9. Jeg spurgte om cof/cif som desværre ikke var mulig men at jeg kunne komme i hendes mund. Ingen kys desværre men god megafrench som hun naturligvis spurtede up på toilettet og spyttede ud efter jeg kom. Lidt for klinisk et sted for mig med en mutter som styrer det hele. Så længe cof/cif ikke er mulig er det ikke et sted jeg vil benytte, slet ikke hvis de ikke bruger rigtige billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 
Jeg er lige kommet hjem efter at have besøgt Yuki på Daisy Club. Jeg kan nikke genkendene til at billeder og virkelighed ikke har meget med hinanden af gøre. 

Men syntes hun var noget af det kæreste og sødeste med de små fnis hun hele tiden kommer med. Fik en go time og forlod stedet med et smil på læben, dog undren over ikke at have blevet tilbudt noget af drikke som man plejer, og det er 3 gang nu det mangler, ikke at det er et kæmpe problem syntes bare det var go stil at byde.

Darth!.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darth skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan nikke genkendene til at billeder og virkelighed ikke har meget med hinanden af gøre. 

Var det ikke pigen på billederne, eller var billederne taget for længe siden, som det ofte er tilfældet hos DC (og mange andre steder for den sags skyld)?

 

Darth skrev, for 4 timer siden:

dog undren over ikke at have blevet tilbudt noget af drikke som man plejer, og det er 3 gang nu det mangler, ikke at det er et kæmpe problem syntes bare det var go stil at byde.

Spørg efter det, hvis pigen eller mutter ikke tilbyder det. Det er stadig en del af pakken:ph34r:

 

cumonface skrev, for 15 timer siden:

Ingen kys desværre men god megafrench som hun naturligvis spurtede up på toilettet og spyttede ud efter jeg kom. Lidt for klinisk et sted for mig med en mutter som styrer det hele.

Vær glad for at du fik mega på "husets regning", og nej, det betyder ikke at de også skal sluge. Jeg synes nu ikke, at mutter plejer at blande sig. Når jeg først har betalt ser jeg hende ikke mere før ved næste besøg, og der er ingen banken på døren under seancen.

 

cumonface skrev, for 16 timer siden:

Lidt for klinisk et sted for mig

Du mener lidt for klinisk en klinik?.......:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lynkineseren

Billederne kunne godt være af Yuki men de har så en del år på bagen. hun har kortere hår der er farvet med et rødligt skær. busken er blevet trimmet men brysterne syntes var var fantastiske. Som jeg skrev syntes jeg hun var super "cute" og så bedre ud end på billederne. og det at hun ar super fræk, fniste hele tiden og smilede var et kæmpe plus for mig. Men jeg er også en "sucker" for de små kinesiske piger på DC og kommer ikke ret mange andre steder da jeg som regl er godt tilfreds med hvad der bliver leveret og at det er "stille og roligt"

Vil dog sige af jeg savner den gamle "mutti" hvor man blev mødt med et smil, kram og en fræk bemærkning.

Darth !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darth skrev, for 11 timer siden:

Billederne kunne godt være af Yuki men de har så en del år på bagen

Tænkte jeg nok...

Darth skrev, for 11 timer siden:

Vil dog sige af jeg savner den gamle "mutti" hvor man blev mødt med et smil, kram og en fræk bemærkning.

Enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan røbe at "hende den nye" bliver blødgjort lidt når man har en pakke Merci med.
Var derinde mellem jul og nytår og havde taget sådan en pakke med. 

For ligesom at sige tak for alle de gode stunder gennem året. 

Det kunne de lide og min efterfølgende time med 2 af pigerne blev vældig interessant.

 

Blot til info.

Dog vil jeg sige at jeg også langt foretrækker hende den anden mutter. 

Hun er så venlig og kæk. Jeg skal også indrømme jeg har overvejet at sige hende når hun spørger hvilken pige man lyster.
Når hun slæber en ud i badet med et greb omkring kalorius, små fnisende, så sætter det altså et præg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
GoodFucker skrev, 1 time siden:

Jeg kan røbe at "hende den nye" bliver blødgjort lidt når man har en pakke Merci med.
Var derinde mellem jul og nytår og havde taget sådan en pakke med. 

For ligesom at sige tak for alle de gode stunder gennem året. 

Det kunne de lide og min efterfølgende time med 2 af pigerne blev vældig interessant.

 

Blot til info.

Dog vil jeg sige at jeg også langt foretrækker hende den anden mutter. 

Hun er så venlig og kæk. Jeg skal også indrømme jeg har overvejet at sige hende når hun spørger hvilken pige man lyster.
Når hun slæber en ud i badet med et greb omkring kalorius, små fnisende, så sætter det altså et præg :D

Har sagt hende mange gange og det er noget hun syntes er sjovt men 'no cigar' hun gjore det lidt sjovere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Yuki igen igår og stadih fnisene og super sød.

Første gamg jeg har prøvet at komme ind i rummer, få flået bukserne ned om knæene stadig med frakke og støvler på og få den helt store suttetur. Tror hun var glad for at se mig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...