Hop til indhold
Chef_handsome

Isabelle vesterbro32

Recommended Posts

https://massage.side6.dk/odensevesterbro32

 

første gang jeg kom i kontakt med hende her, da jeg mener at jeg har prøvet at ringe til hende i lang tid. sådan siden jul eller før, dog har hun bare ikke taget den. Hun virker som en rigtig glad og sød pige over telefonen, god til engelsk. Men er lidt nysgerrig om nogen har været der før? og kan fortælle om oplevelsen, samt om hun ligner på billeder og alder.  

kan nemlig ikke finde nogle tråde om hende på Eroguide.dk, andet end den der lidt længere nede herunder.  Men vil godt vide om andre også har haft mere besvær med komme i kontakt med hende, og om der har været kontakt.

Redigeret af Chef_handsome

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til gengæld kan du hvis du søger finde nogle af billederne steder hvor man ikke forventer at finde billeder af glædespiger. De første 8 (?) er muligvis af hende, med de sidste 4 er med garanti ikke. Det 3. sidste er scaleret kraftigt op og min erfaring siger mig at hvis et billede er scaleret op er det ikke af pigen. Sammenligner man de første 4 billeder med de sidste 4 er det efter min bedste overbevisning ikke samme pige. Brysterne på de første er langt større og mere fyldige (bløde) end på de sidste. Men vil så sige - at hvis de første billeder rent faktisk er af den pige man møder er det efter min smag sgu heller ikke helt ringe. Og med de priser kan man godt forestille sig hun har travlt og er svær at komme i kontakt med. ;-) 

Glemte lige at skrive at pigen på billede 9, 11 og 12 hedder Alex Korshun. Bemærk at billeder har været skiftet, så måske er det ovenstående ikke korrekt senere hvis billederne igen skiftes.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...