Randersmand 310 Skrevet 1. Februar, 2012 Område inddelt klinik søgning, hvor man kan give karaktere og kommentare på det gamle .com syns jeg var rigtig godt, specielt hvis det så blev opdateret. Det kunne være rigtig rart hvis vi fik det her også. Og for at lette admins arbejde med opdateringer på nye steder, steder der lukke, tlf numre og hjemmeside ændring, kunne man f.eks. oprette lokale område representanter der får til ansvar at holde området opdateret. f.eks. kommer jeg fra randers og kan holde rander og omegn opdateret på hvad der er af klinikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. Februar, 2012 Det savner jeg også fra den gamle Max. Brugerne kunne jo selv være med til at opdatere ved at indsende deres observationer. Adm. vil sikkert gerne lægge dem ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dundertrold 0 Skrevet 7. Februar, 2012 Helt enig, det savner jeg også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 8. Februar, 2012 syns bestemt der skal laves en som er opdateret og som forsat bliver opdatereret. hvad siger admin? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg