Hop til indhold
Nudist

Horsens Lady Spa 2

Recommended Posts

Hey

Har gået forbi et par gange den seneste uge og kigget ind af vinduet, hvor der sidder en på afstand umiddelbart lækker rødhåret pige. Nogen der ved, om man kan få B2B plus lidt ekstra derinde?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nudist skrev, for 9 timer siden:

Hey

Har gået forbi et par gange den seneste uge og kigget ind af vinduet, hvor der sidder en på afstand umiddelbart lækker rødhåret pige. Nogen der ved, om man kan få B2B plus lidt ekstra derinde?

 

Jeg har fået fp der før men det er ved at være et år siden ved ikke hvad der tilbydes nu men hører gerne om det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der i dag for at se om det var noget, bestilte en time og måtte så se hvad der skete, smed tøjet og lagde mig på briksen pigen kom ind og begyndte at give masssage som for mig var ok efter ca 30 min skulle jeg vende mig om og først der blev der pirret lidt og det virkede, der blev spurt om hj til 600, det var hvad hun ville tilbyde så jeg takkede nej tak, pigen var fuld påklædt hele tiden men sød og venlig óg ok til dansk. hun havde affarvet hår. kommer igen?? ved om jeg skal prøve den anden der var der det må tiden vise.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...