Hop til indhold
Guest Rookiesgame

Snapchat - Alberte, Kirstine osv. (WARNING!)

Recommended Posts

Guest Rookiesgame

Kære brugere

Blot en opfordring og en lille advarsel.. Pt. er der en bruger, der opretter sig på diverse sites og benytter SnapChat som eneste kommunikationsmiddel.. Han/hun bruger og sender fotos fra kamerarullen og ikke “livefotos” og forlanger forudbetaling.. Dette lugter langt væk af svindel og hustleri, så blot en opfordring til ikke at hoppe i. Det er samme fotos (der indtil videre) bliver brugt af en pige med en lille tatovering under brystet og en smule på armene.. Har oplevet 4 profiler indtil videre der bruger at snyde godtroende folk.. 

Så bare lige en lille heads up herfra..

nyeste profil: https://annoncelight.dk/showad/243015

//Rookie

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
SnydtDude skrev, for 58 minutter siden:

Hvad nu hvis jeg er gået i fælden? Jeg er ny til det her. Er der noget jeg kan gøre for at få mine penge igen?

Ja da, meld det til politiet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke du skal regne med at få pengene tilbage, men ja, gå til politiet. De vil højst sandsynligvis lægge anmeldelsen i en bunke og hvis der kommer tilstrækkelige antal anmeldelser, er der måske ressourcer til at løfte sagen. 

Alt efter beløbet, må du nok se det som lærepenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
SnydtDude skrev, for 8 minutter siden:

Tror bare jeg giver op på at få sex i den nærmeste fremtid. Det var svært at tage mig sammen til at prøve i det hele taget.

Nej da, læs anmeldelserne her på sitet, det er derfor vi laver dem:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad være med at give op, men hold dig til etablerede klinikker, eller piger der er positivt anmeldt herinde. Så kan det ikke gå helt galt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 4 timer siden:

Lad være med at give op, men hold dig til etablerede klinikker, eller piger der er positivt anmeldt herinde. Så kan det ikke gå helt galt. 

Tak Elprebsi. Det slår bare vinden totalt ud af en, og det er sgu mange penge at smide ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...