Hop til indhold
Gentleman

Bordel i Köln

Recommended Posts

Hej

Jeg rejser og kommer en del i Köln området.

Hvis I kommer på de kanter skulle I tage, at besøge Nylon Café, et super lækkert bordel - altid med 5-9 piger på vagt...

På deres hjemmeside WWW.NYLONCAFE.DE kan man vagtplaner og billeder fra stedet og billederne lyver ikke. Lokalerne er OK, man får en venlig betjening når man ankommer og værelserne er lækre.

Jeg har nu prøvet 4 forskellige piger og alle har været helt i top...

Prisen er 130 EUR for 1 time og pigerne har god tid...

Prøv stedet....

mvh

Gentleman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gentleman

Meget interessant koncept

Jeg forstår med Google oversæt, at bordellet udgør et mix med elementer, både fra FKK, og et vanligt bordel, som vi kender det hjemmefra. Det er kanon at man som gæst kan vælge, såvel om man på vanlig vis vil vente for sig uden at blive set af andre gæster, eller om man vil vente i en fælleslounge med andre gæster og stedets piger.

Ville noget større dansk bordel blot give samme mulighed, for såvel at have god tid til at foretage sit valg i en fælleslounge, som at kunne slutte af i loungen efter et bad, uden at skulle stå på gaden ret efter akten er overstået, ja så ville vi få en valgmulighed, der kunne udgøre så stor en forbedring, at jeg kunne tænkes at overveje at blive hjemme fremfor en tur til Tyskland.

Dog bør udvalget af piger på en vagt være mindst 3 - 4 fremfor de sædvanlige 2 på en vagt af gangen på et dansk bordel.

For de ca 5000 kr+ en weekend i Tyskland vanligvis koster, kunne det blive til 2 besøg om måneden, over 2 - 3 månder på en dansk udgave af "Nylon Cafe".

Men der er jo den barierre at købesex kulturen er anderledes i Danmark, og at landet er lille, hvorfor det ikke kun er mændene der er bange for at blive genkendt, men forstår jeg i nogen udstrækning også pigerne.

Måske det kunne løses ved at pigerne sammen med kaffedamen, kunne kigge på videoovervågningen når gæsten ringer på, og er det en de ikke vil ses af, kan de jo fortrække fra fællesloungen mens han er i huset.

Ser at priserne er højere hos Nyloncafe, end hos FKK, men så er der jo ingen entre, det går nok nogenlunde lige op.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Der er mulighed for, at booke "Privatempfang" - her går man op på 1. sal og bliver lukket direkte ind i et rum, hvor man så møder pigen man på forhånd har bestilt.

Men det er rigtigt, at i fællesloungen venter man sammen med andre kunder - noget tyskerne tilsyneladende tager helt naturligt og afslappet. Sjovt at se, hvordan kulturen her og der er forskellig.

Pigerne sidder også i loungen og må principielt ikke tage kontakt til kunderne. Det er derimod kunderne der skal henvende sig til pigen. Men det går nu meget gelinde...

I starten var jeg sådan lidt hmm omkring denne fælles ventesal, men nu generer det mig ikke længere.

Dog bestiller jeg oftest en pige ca. 1 time før jeg kommer. Visse af pigerne kan være optaget, "rush-hour" omkring 16-19 og visse af pigerne går hjem, hvis der ikke er kunder nok...

Men med bestilling er pigen der altid til den aftalte tid. Kig i oversigten "Anwesend" - med tysk grundighed er denne altid helt opdateret....

God fornøjelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Det er jo et fremragende flexibelt tilbud, der måske kunne udgøre det kompromis, der behøves for at åbne både piger og gæsters øjne for, at der kunne bestå et til nu uopdyrket latent behov i det danske marked for at afprøve fællesloungen, som et niche tilbud til, i vid udstrækning forbeholdne piger og gæster?

Flere og flere har prøvet det, eller noget lignende i Tyskland, måske tiden er moden til Danmark også i en meget forsigtig udgave af de tyske tilbud? Der er jo over 80 bordeller bare i hovedstadsområdet, så hvis blot et enkelt af de større førende bordeller ville indrette sig på lignende vis, som Nylon Cafe, vil meget være opnået.

Dog ser jeg gerne, når der er så få piger, som tilfældet vil være i en dansk udgave, at der ikke er forbud mod at pigerne tager kontakt, men at der tværtimod opstår en slags cafe stemning - måske med en rygekabine til rygerne. På FKK storryges der, og der er ikke altid den opdeling man kunne ønske sig.

Ja den tyske grundighed, præcision og effektivitet er et ret generelt kendetegn ved de tyske klubber, og medvirker i høj grad til den gode generelle service man som gæst oplever - tip gerne en gang imellem 1 - 3 x 5 euro til servicepersonalet under et besøg, de fortjener det som oftest, men det er vistnok ikke særligt udbredt at gøre det blandt tyske gæster - er selv begyndt at gøre det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med en beskrivele, lige som jeg står og skal en tur til Køln.

Håber jeg får tid til at se lidt på sagerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...